ŞU SIRALAR BEN / PİJAMA+KALEM+TEST KİTABI


Şu sıralar ben mi okurcum? Şimdi tarif ediyorum,hemen gözünde canlanacak 😀
Evde pijama,kalem,test kitabıyla dolaşan;bu üçlüyü yanından hiç ayırmadığı için annesinin sık sık ''yavrum akli dengen yerinde mi?'' bakışına maruz kalan,saçı yukardan mutantlaşmış topuz haline gelen,odasına girmek tehlikeli ve yasak olan,ders çalışmaktan evdeki açılmayan kahve paketinin sonunu getirmeyi başarmış,sosyal hayattan koptuğu için dışarı çıktığı ilk yarım saat masumca etrafını inceleyen,yemek saatleri ders zamanını böldüğü için yemeden içmeden kesilen,yok yeni ensturmana başlayacağım yok bol bol kitap okuyacağım gibi kararlar verip ertesi gün hiçbirine zamanı olmayacağının hayal kırıklığına uğrayan sınav senesi öğrencisiyim şu sıralar:))))))

Arkadaşlarla mesajlaşarak o testleri veren hocalardan hıncımızı çıkardığımız zamanlar diyim ben,siz anlarsınız:))

Ciddi anlamda gözlerim soru okumaktan,ellerim işlem yapmaktan yoruldu,kalem tutamaz hale geldim.Evet o açılmamış kahve paketinin dibini ben gördüm,BEN! :)))

O paragraf sorularını ölmüş balık misali çöze çöze sonumun ruh ve sinir hastalıkları hastanesi olmasından da korkmuyor değilim:)

''Yeter uleyyynn!!Özgürüm Ben!'' diye ağzımı yırtarak bağırmak istesem bile şu sene için özgürlük kavramının kitabın kapağını kapatmaktan öte olmayacağını biliyorum bu sene:)

Ve ilk kez,kitaplarım ciddi anlamda kitaplığıma sığmıyor,eski düzen hastası manyaktan eser yok okurcum.Bulduğum yere sıkıştırıyorum kitapları😅

Eskiden evde bile düzenli giyinen ben,artık pembe pijamamla dolaşıyorum,anladın??:))))))

Sabah kalk,kahvaltı yap,ders çalış,öğlen mola ver,yemek ye,ders çalış,akşam yemek ye,çay iç,ders çalış gibi monoton bir düzen içersinde ilerliyorum,sonu nereye gidecek? E hedeflerime gitse bari İnşAllah💁

Ama bir şeyi de atlamam mümkün değil.Hani sabahtan akşama kadar çalışırsınız,zaman zaman düdüklü tencere gibi oflar puflar,verilen bu kadar ödeve,teste hunharca laf sayarsınız ama günün sonunda da ''Ne çalıştım be!'' dersiniz ve kafanızı yastığa koyduğunuzda hissettiğiniz o vicdan rahatlığı...İşte o his tüm bu sıkıntıları unutturacak kadar güçlü bir his.

Anlayacağınız bu sınavın hangi sınav olduğunu ne siz sorun ne ben söyliyim ama çok yaramaz bir velet benden söylemesi:)))))))))

💓

Yorumlar

  1. Umarım çalışmalarınızın karşılığını alırsınız. Emeksiz yemek olmaz der atalarımız. Şimdi sizi bunaltsa da sonu güzel olacaktır. Kolay gelsin.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşAllah öyle olur,gerçekten ben şimdiden çok yoruldum❤️Sonu hayırlı olsun inşAllah🌸

      Sil
  2. Kolay gelsin caniim, tum emeklerinin karsiligini alirsin insallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin canım,inşAllah❤️❤️❤️❤️

      Sil
  3. Bu emeklerinin karşılığını almanı dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Canımcım❤️❤️

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Doiiinngg yanlış cevap😅

      Sil
  5. Ben pijama kalem ve test kitapları 21 sene önceydi... Emekler karşılıksız kalmasın çalışan kazansın diyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle çalışan kazansın hakikaten😕Özellikle şu kendi puanından baya düşük puanlı yerlere gitme olayı canımı sıktı.Umarım ben öyle bir durum yaşamam...

      Sil
  6. Hahaaa :) Benim kuzum tam bir ögrenci havasina girmisss :) kiyamam sana insallah hakettigin ve istedigin yere gelebilirsin canimcimmmm. Anlatimina bayildim yine yaa. Kalp kalp ve ask 💕💕😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canımcım❤️Seneye bu zamanlar güzel haberleri verebilirim inşAllah🙈❤️❤️❤️❤️❤️Kalp kalp kalp bissürü kalp🌸😊❤️❤️❤️❤️

      Sil
  7. Öyle samimi yazmışsın ki okurken tebessüm etmekten alıkoyamadım kendimi :)
    Çalışmak iyidir ama birazcıkta olsa kafanı dinlendirmekte lazım. Arası sıra kulaklığı tak, sesi sonuna kadar aç ve gözünü kapatıp o hayal dünyasında dolan birazcıkta :) Umarım başarılı olursun.Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak şu an o dediğin şeyi yapmaya karar verdim:))) İnşAllah başarılı olurum dA emeklerimin karşılığını alırım🙏🏻 Teşekkürler güzel dileklerin için:)

      Sil
    2. İnşallah :) Rica ederim iyi dinlemeler...

      Sil
  8. Tüh Ygs- Lys sınavı mağduru görüyorum galiba. Allah emeklerinin karşılığını verir inşallah. Çok da a-sosyal olma. :) Ara sıra bir hava al, yemek ye. Bu kadar harap etme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşAllah verir canımcım🙈 Tek tesellim o artık 😅 Zamanım olsa inan yaparım dediklerini ama okul bir çöktü Ki üstümüze sorma😅

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar