ANTALYA TATİLİ 2017 / 23 TEMMUZ 2017

Bol klimalı günler dileklerimle başlıyorum yazıma:)💞
İlk iki gün babamı otelden dışarı çıkartamadık,inadı inat:) 3. Gün zorla çıkardık bu gün kendisi çıkmak istedi 😂

Sabah her gün klasik işliyor,önce kahvaltı,deniz Sonra öğlen yemeği.Öğlenden sonra da ya dışarı çıkıyoruz Ya da babam aşık olduğu 2. Kat terasında otururken biz kitap okuyoruz:)

Bu sabah yine klasik kahvaltı,Deniz olayını hallettikten sonra öğleden Sonra dışarı çıkalım dedik.(Babam dedi,babam!😂).Deniz fotosu atamadım çünkü hepimiz telefonların başına bir şey gelir diye çok korkuyoruz,plaja götürmüyoruz telefonları.

ANTALYA HAYVANAT BAHÇESİ

Bu gün Hayvanat bahçesine gitmek dışında aklımıza bir şey gelmedi.Normalde tabi ki hayvanların kafeslerde tutulmasına razı değilim ama buralarda o sıcakta ancak oralara gitmeye cesaret edebiliyoruz.
Spor ayakkabı giyinin ama babet çorabı kullanın.
  • Girişte 10 tl ücret alındıktan sonra size verilen haritayı asla kaybetmeyin.Yoksa imkanların yarısını kaçırırsınız söyliim :))
  • Bizim yaşadığımızı siz de yaşamayın diye söyleyeyim.Haritada "kafeterya" yazan yer ve karşınıza çıkan yer farklı olacak.Çünkü kafeterya bir gözlemeci😉
  • Kesinlikle yanınızda su bulundurun!!
  • Uyarayım çok yokuş çıkacaksınız!!

K

Umarım çok sıkılmamışsınızdır.Kısa kesmek için görsellere açıklama eklemedim.
Yine hiç ama hiç içime sinmedi ama böyle yazmak zorundayım.Kısa zamanda toparlayacağım inşAllah💞

Benden bu kadar!❣️

1. Domuz olmayaydı iyidi sankim 😀 şu hayvanı hiç sevemedim canim ya. Bir itici gelior tövbe yarabbim 😀 olsun gec olsun güc olmasin geziyon ya ona bak 😀😀💕💕😘

1. Ben de bir türlü sevemedim domuzu canımcım😂 Aynen öyle sonuç olarak geziyorum 😂 Da buraya yazdıklarım içime sinmiyor,olsun 💞

2. Antalya hayvanat bahçesi ile ilgili verdiğiniz bilgiler çok önemli..İzmir Doğal Yaşam Parkı'na çok benziyor..Resimler harika olmuş..bilgi ve resimler için elinize sağlık..

1. O sıcakta ancak bu kadar çekebildim diye üzülüyordum,bunu duymak çok sevindirdi beni.İzmirin o taraflarına hiç gitmedim.Tire'ye gittim sadece.Teşekkür ederim:)

3. Antalya' ya sürekli gidiyorum ama hayvanat bahçesine gitmemiştim. Fırsat bulursam gitmek isterim.

1. Akşam üzeri gitmeye çalışın ama bildiğim kadarıyla akşam 7'de kapanıyor:)

4. Kısa ama klima değerinde önemli bilgiler varm bu yazıda. :D Bloğunuzun tasarımı ve yazım şeklinize bayıldım. Ayrıca ilk okuduğum yazının da tatil temalı ve harika fotoğraflardan oluşması içimi açtı doğrusu. Size güzel dinlenmeler ve iyi tatiller dilerim. Bir de, babalarımız çok zıtmış. Takas edebiliriz :D

1. "Yazım şekli".... Artık okuyucumun zihninde "Simli'nin yazı tipi" ne sahip olmak,kendime özgü bir yazı şekline sahip olduğumu duymak süper oldu!
      Son iki yazı hiç içime sinmedi ama beğenildiyse Benden mutlusu yok:)) Babamın gezi meraklısı olmasını çok isterdim.Çok minnoş babalar,çok... Öptüm kocaman 💞

5. Yanıtlar
    1. En kocamanından kucak dolusu sevgiler ❤️❤️

6. ne komik anlatıyon sen yaaa :)

7. Kalan günlerinin tadını çıkartmaya bak,ararsın sonraaaa...

1. Gün kalmadıııı:))) Yolcuyuz şimdi😄

8. Muhtemelen bunu buraya yazmam doğru değil ama başka nereye yazacağımı bulamadım. :( Rica etsem mail adresini verebilir misin Simli? :)

1. Yaa canımcım ben de nerden yazacağımı bilemedim.Açık orta bir yere yazmak istemedim.Sana yazacaktım yorumlarda denetleme olmadığı için de yazamadım canım benim❤️

2. Ay çok haklısın. Çok özür dilerim. Ben vereyim o zaman, benim için pek dert değil :D
      ririninrorosu@gmail.com
      Çok orijinal değil mi? :D Sen bana mail atarsan çoook sevinirim. Blogla ilgili bir şey soracaktım sana, ondan istedim. :)