YEPİS YENİ PARTİ VAR! -SORULARLA BLOG PARTİSİ!

Herkeslere selam olsun 😂😂! Bu yazıda gevezelik kısmını postun yarısı,etkinlik kısmını ise 3-5 satır tutmasını istemediğim için Bay Çenem'den rica ettim,bak dedim sen dedim benim dedim okurcuklarımı dedim canımcımlarımı dedim çok rahatsız ediyorsun dedim.Kırmadı sağolsun,bu günlük susabileceğini söyledi😀


Geçtiğimiz günlerde ,Ponçik Esila'nın Annesi :)))  yine bir etkinlik başlattı ve ben yine onun zekasına hayran kalarak,tabii ki de etkinliğe katıldım😂 Bensiz olur mu hiç yani?? Tamam Bay Çenem'i susturarak ve  ponçik Esila'nın yaratıcılıkta bir numara annesine de bu çoook ponçik etkinlik için teşekkür edip sorulara geçiyorum:)


1: ÇOK SEVDİĞİM VE BLOĞUMA ATTIĞI BİR YORUMUN O SON CÜMLESİYLE KENDİNİ DAHA DA ÇOK SEVDİREN ''EFSA'NIN GÜNCESİ''

-Eğer büyülü bir küre öğrenmek isteyebileceğin her şeyi söyleyebiliyor olsaydı ve tek bir hakkın olsaydı, öğrenmek isteyeceğin şey ne olurdu?

Çok zor bir soru.... Hımmm.... Sınıftaki bütün insancıkların benim hakkımdaki düşüncelerini bilmek isterdim.Malum günümüzde dostluk dediğimiz şeyi çok yanlış anlayanlar var.... Ben mesela dostumu hiç bir zaman başkasına satmadım? Sözüm Meclisten Dışarı....

2:İSMİ HER ZAMAN GARİBİME GİDEN VE HER ZAMAN DA NE TESADÜFSE İSMİNE SINAV HAFTASINDA RASTLADIĞIM İÇİN BLOĞUNA UĞRAYAMADIĞIM '' BURASI HAYAL KAHVESİ''

-Sihirli bir değneğiniz olsaydı değiştireceğiniz üç şey ne olurdu?

Aslında her şeye şükrediyorum ben.Yaşadığım kötü bir şeye de iyi bir şeye de.Çünkü kötü olduğu gibi çok daha kötü de olabilirdi.Bu yüzden hayatımda değiştirmek istediğim çok bir şey yok aslında ama 3 şey sıralayacak olursam;
1.Hayatımdaki Yalancı,sahte dostluklar...

2.Adına Adalet dedikleri şeyi öğretmeye çalışan ama kendisinde bir gıdım adalet olmayan TEHLİKELİ insanlar...

3.Yaşadığım Şehir...

Tabi daha da kötü şeyler de olabilirdi hayatımda.Bu yüzden şükretmek iyidir ,güzeldir tamam mı?😇😂

Ben bu gün yine sahte dostluklara falan girdim bu iş Açelyalı Maçelyalı dedikoduya dönmeden önce yazıyı bitireyim en iyisi:)))))

Bu 3 ponçik DOSTUMA etkinlik için çook teşelkkür ediyorum:))))

BENDEN SİZE KALP KALP KALP 💜💜💜!

NOT: Yazıyı okuyup da üstüne bi gıdımcık alınmayan sevgili dostçuklarıma sesleniyorum: Please, sadece ağlayınca veya bir olay olunca sırf onu öğrenmek için ''Nasılsın? Günaydın? İyi misin? '' sorularını sormak için yanıma ışınlandığınız kadar normal zamanda da ışınlanın.😂😂😂

Yorumlar

  1. şirinsin her zamanki gibiiiii :)

    YanıtlaSil
  2. Alemsin Doğrusu :)) Severim seni ben şekerlik :)) Çok güzel olmuş cevaplar sorular beğendim Emeğine sağlık kuzum benim Kocaman sevgiler olsun sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni bu kadda bu kadda bu kadda koccaman seviyorum kii💓💓 Teşekkürler canımcım💓💓💓💓

      Sil
  3. Güzel bir etkinlikti.Güzel cevapların için teşekkür ederim.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt etkinliği güzel yapan şeylerden biri de senin sorunnnn:))💓💓

      Sil
  4. Ahh ahh biri kalbinden mi vurdu beniiii.Ama böyle bi harikulade tatlilik vurazmaz kiii 💕😘😘 Allahimmm cok balsın sen kuzum zorla rl beni sev gel beni öp diyosun. Cevaplarn cok güzel.Bende kimseyi satmadim ama cokta satildim 😀 en iyisi biz ikimiz takilak tamammiiii 😄 tesekkr ederim.katildigin icin canimcim I love you kiiiiiii 😘😘💙💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takılak valla sadece biz ikimiz takılak😅💓 Ben daha çooookk I lav yu kiiiiii💓💓💓😂😂☺️☺️

      Sil
  5. Yaaa ama çok teşekkür ederim :) Güzel bir etkinlikti grubun tek yazmayanı ben kaldım sanırım :) Hemen taslaklardaki yazımı toparlayıp yazmam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa yok sıkma kendini tatlım benim,ne zaman zaman bulursan o zaman yaz.Sakın sıkma kendini.Çoook seviyorum 💓💓💓

      Sil
  6. Ne güzel bir etkinlikmiş bu ya çok sevdim :)

    Bu arada takiteyim seni de birsenle.com'a beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay güzel olan sensin lütfen 💓 Uçuyoruuum😋

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar