BLOGLAR ARASI RÖPORTAJ -SESSİZ KALDIM:))))

💜💜💜💜💜Kalp Kalp Kalp.Çok özledim sizleri:))))) Bir hafta oldu yazmayalı.Zaten sınav haftasıydı bir an ALLAH'IM SANA GELİYORUM dedim.Zaten bir hafta boyunca yukardan bir  türlü taşınamayan komşularımız ve matkap seslerini saymıyorum.😡😡😡 Ya tam çalışmaya başlıyorum,yukardan başlıyorlar matkap çalıştırmaya.Gel gel burayı da deş😂😂 Neyse yarın son sınav İngilizce.Daha önce girdiğim 4 beceri sınavı çok zorlamadı bu da zorlamaz gibi görünüyor İNŞALLAH.

Hani bizim bir tane ponçik blogger annemiz varya, Esila diye prensesi olan<3  .İşte o kendisi kadar olmasa bile çok ponçik bir etkinlik başlattı.Simli de katılmazsa olmazdı.💜💜 Onun sayesinde bir dost daha edindim.Sessiz Kaldım'ı tanıdığıma çok çok memnun oldum.Çok çok sevdim onu.Aslında bizim röportajlar sanırım Çarşamba günü hazırdı bile.Ama ben beklettim birazcık.Çok çok özür diliyorum.Ama o kadar güzel oldu ki:))))) Ben ve Bay çenem de artık sizleri onun minnoş cevaplarıyla baş başa bırakalım...




1-Yaşadığınız en utanç verici olay, keşke yerin dibine girsem dediğiniz?

Cevap: Aslında pek öyle bir durum yaşamdım ama söyle bir olay geldi başımıza Annemle Bir gün carrefoursa markete gittik kardeşim Osman’da vardı namı Diğer Meloş  J) bizim ev sobalı bizde kömür almak için gitmiştik meloşsun da nasıl hazırlandığını ikimizde fark etmemişiz Annemle Biz şimdi gittik markete içeri girdik herkes bize bakıyor Annemle bana meloşa malum hava kış soğuk o zamanda kar yağmıştı düşünün  J) sen bizim meloş üstüne bir şey almadan Çık evden ayy annemle biz görünce nasıl şaşırdık anlatamam Sizlere Arkadan konuşmalar geliyor duyuyoruz Bu nasıl Anne evlatlık mı diye Allahlım biz o marketten nasıl çıktık nasıl eve geldik bilmiyorum valla  J) şimdi meloşa dışarı çıkacağımız zaman üstünü kontrol ediyorum artık J) Bilmeyenler için söylüyorum Benim Kardeşim Zihinsel Engelli 32 yaşında adam kolay kolay üşümüyor valla  J O da Rabbimin Bir şeyi işte J

2-Hayatınız boyunca yaşadığınız en büyük hayal kırıklığı?

Cevap:Yaşadım hayal kırlıkları Çok aslında En büyüğünü babamdan yaşadım Maalesef ki Adam 36 sene sonra Çekip gitti Ben ki bir babacı biri olarak Hiç beklemediğim Babam Birde Yaptıklarını düşünce Ama Hani derler ya Her şerde Bir hayır vardır buda öyle oldu aslında gitmesi hepimiz içinde çok iyi olmuş ha gene babadır konuşuyorum tabi telefonda filan kimse doğarken ailesini seçemiyor tabi ki gene ki  Rabbime
Çok şükür gene iyi kötü babadır deyip yola devam ediyoruz işte J

3-Var mı bilmiyorum ama kızınız Ve oğlunuz olsa isimlerini ne koyardınız?

Cevap:Bekarım efendim J) Eğer İlerde nasip kısmet olursa kımızın İsmini Gonca koymak isterdim
Oğlumun da Osman Koymak isterdim Kardeşimin ismini Rabbim herkesin gönlüne  göre versin inşallah(ÇOK AMİN!💜💜!)


 Tabi güzel Etkinliği başlatan BLOGLAR ARASI RÖPORTAJ İÇİN … Sevgili  ANNESİ'nin PRENSES'i  ne Çok 
Teşekkür  ederim  Emeğine  yüreğine  sağlık Çok  güzel bir etkinlik  oldu  benim içinde  Blogger   arkadaşlarımızı  daha  yakından  tanıma  fırsatımız oldu  Herkese Çok  teşekkür  ediyorum ..Sevgiler

Bu güzel soruları için  Sevgili  Simli Nanenin Güncesine Çok teşekkür ediyorum   Onun da  Emeğine  sağlık …

Yorumlar

  1. Sessiz kaldım blogu düzenli takip ettiğim bloglardan.Bu röportaj sayesinde de daha çok tanımış olduk.Güzel bir etkinlik oldu.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi oldu bu etkinlik değil mi? Ben de hep duyardım bir türlü nasip olmamıştı tanışmak❤

      Sil
  2. Canım.benimmmm gurur duydum senle biliyomusun.Buruk bir gülmseme bıraksanda bende insallah ömür boyu hep gülersin.Bilmedigim bir çok seyi röportaj sayesinde öğrenmis oldum.Cok samimi anlatmissin icinden gecenleri cok tesekkr ederim...

    Ve sen simimmm o nasil bir hitap şeklidir yaaa oyyt iyiki blog acmisim ve seni tanimisim.Çok ama cok mutlu oldum.Sorularinda cok güzeldi sende öylesindir eminim 😃 öpüyorum her ikinizide kocaman kocamannn. 😘😘😘😘🌼🌼🌼🌼 Hep gülün sizzzz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi kere bu ponçik yorumu alır yerim tamam mı❤❤❤ asıl ben iyi ki tanımışım iyi ki varsın prensesin annesi💖💖💖

      Sil
    2. Çok ama çok teşekkür ederim güzel yürekli insan sevgili annesinin prenses i o güzel sözler için tekrar çok teşekkür ederim iyiki sizler gibi böyle güzel yürekli insanları tanımak tan çok mutlu oldum gerçekten sevgililer olsun hepinize de 😊😊😊💞💞💖💖💐💐💐

      Sil
  3. Ve sen güzel yürekli simli nanem benim ponçik güzellik​ çok teşekkür ederim canım benim seni tanımak tan benden çok mutlu oldum gerçekten tekrar çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 💐💐💖💞😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim şekerlik❤❤❤

      Sil
  4. Ay ne kadar güzel oldu böyle yaa iiki si eşlesmisiniz kizim bisey biliyomus da cekmis :) cansınız cannnn ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerim o kızının ponçik ellerini de senin bu güzel yorumunu da❤❤

      Sil
  5. Samimi ve içten yazın için kutlarım canım hepimizin hayatında benzer olaylar yaşanıyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım o senin içtenliğin,güzelliğin❤❤

      Sil
  6. Doğurdan da Annesinin prensesi nə yaxşı ki, belə bir etkinlik edib. Simlicim yazıların hər zaman moralimi yüksəldir:) Supersən♡ Sessiz kaldıma gəlincə o bizim qadın olaraq qürur duyduğumuz bir bacımız. Rəbbim o gözəl qəlbinə görə yaşatsın onu. Qısacası, hamınızı çooox sevirəm:) ♡♡♡♡♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Ay o prensesin annesi de sessiz kaldım da çok çok ponçikler değil mi Umman?😊

      Sil
    2. Yazılarımın moralini yükseltmesi ne kadar mutlu etti anlatamam👍🏻😊😊

      Sil
  7. Güzel bir etkinlik oluyor zevkle okudum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler❤️❤️❤️❤️

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar