MIM-MCDRGNBLGGR ­čśé­čśé­čśé

Uyuklaya uyuklaya yazd─▒─č─▒m bir mimden herkese merhaba!­čśé
┼×ekerlik MCDRGN beni mimledi!!! Simliciki unutmad─▒!!! Bu kadar minno┼č bir davete hay─▒r demek:ASLA! Hatta bak─▒nss davetiyesi bile var!

O zaman ba┼čl─▒yorummmmm❤❤
1-Sihirli Bir De─čne─čin Olsa Hayat─▒nda Hangi An─▒ De─či┼čtirmek isterdin?:)
┼×u an akl─▒ma ├žokss ┼čey geldi­čśé Kusura bakmay─▒n bi ka├ž tane yaz─▒p ba┼č─▒n─▒z─▒ ┼či┼čiricem­čśâ
─░lk olarak buz patenini b─▒rakt─▒─č─▒m an─▒ de─či┼čtirmek isterdim,├ç├╝nk├╝ insan Y─▒llar sonra geri d├Ânse bile bir ┼čeyler hep eksik kal─▒yor(denendi onayland─▒)­čśé
─░kincisi ┼ču g├╝ne kadar bana yap─▒lan b├╝t├╝n haks─▒zl─▒klara kar┼č─▒ sustu─čum anlar─▒ de─či┼čtirmek isterdim.B├Âyle ba─č─▒ra ├ža─č─▒ra hadlerini bildireceksin ki kime bula┼čt─▒klar─▒n─▒ anlas─▒nlar­čśâ

├ť├ž├╝nc├╝s├╝ ailemi k─▒rd─▒─č─▒m b├╝t├╝n anlar─▒ de─či┼čtirmek isterdim ❤
2-K├╝├ž├╝kken b├╝y├╝y├╝nce ne olmak isterdin,neden? ┼×u an mesle─čin ne?
Bir ara asker olmak isterdim Sonra ├Â─čretmen,veteriner,modac─▒­čśé,savc─▒,hakim,avukat...Daha say─▒yim mi?­čśé Ama ben 3 y─▒ld─▒r de─či┼čmeyen karar─▒m─▒ anlatay─▒m.Psikolog❤ Neden? Hi├ž bir fikrim Yok ama ├ž├Âz├╝m ├╝retmekten zevk al─▒yorum san─▒r─▒m bundan.┼×u an mesle─čim yok san─▒r─▒m k├╝├ž├╝kken i├žimde yan─▒p tutu┼čan ├Â─črencilik a┼čk─▒m─▒ ya┼č─▒yorum h├ól├ó ­čśé
3-Bur├žlara inan─▒r m─▒s─▒n? Burcunun ├Âzelliklerini ta┼č─▒yor musun?:)
Bur├ž...Ne bileyim....─░nanmak...─░nanmamak....gezegenler falan­čśâ
Bilmiyorum yahu! Ben Zaten bur├žlar─▒ takip eden bir ki┼čilik de─čilim ├žok fazla.Ama ge├žen g├╝n bir moda yorumu okudum burcuma ait,Benzer geldi.Belki de tesad├╝ft├╝r!­čśé

Yazarken ger├žekten ├žok e─člendim! Bence ┼čunlar da yaps─▒n,yapmazsalar da canlar─▒ sa─č olsun ­čśâ:
Esilan─▒n Anni┼či­čĺľ
Deep'siz Olmaz­čĺÖ
Bi de yapmayan herkes yaps─▒n! Umar─▒m mimlediklerim mimlenmemi┼čtir­čśâ

Seviyorum sizi,├žok bi de ├žok bi de ├žooooook­čĺľ

Yorumlar

  1. Aaa benim simcim isterde yapmazmiyim hiccc ­čśâ tez zamanda yapcam cnmc─▒m ­čśâ bide bisi diimmi burcun neeee ­čśâ onu yazmamisin

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Burcum Terazi.Soruda yok diye yazmad─▒m­čśé­čśé Simcin merakla bekliyor can─▒mc─▒m­čĺľ­čĺľ­čĺľ

      Sil
    2. Aaa ben uykulu uykulu var gibi g├Ârm├╝sm ­čśâ

      Ablamda terazi ­čśŹ

      Sil
    3. Ne i┼čin var sabah─▒n k├Âr├╝nde­čśé Yatak,uyku,pijama oh mis­čśŹ

      Sil
  2. Eminim ├žok g├╝zel bir psikolog olacaks─▒nd─▒r can─▒m benim :) Cevaplar─▒na bay─▒ld─▒m ├žok te┼čekk├╝r ederim beni yaln─▒z b─▒rakmad─▒─č─▒n i├žin :) ├ľp├╝c├╝klere bo─čuyorum seni :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ay in┼čAllah can─▒mc─▒m­čśŹ Ne demek sen istersin de yapmazm─▒y─▒m?­čĺľ­čĺľ
      ├çook seviliyorsun bilgin olsun❤❤❤

      Sil
  3. Cok guzel eglenceli bir mim olmus buu. :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çooook ti┼čikk├╝r ettim ­čĺľ­čĺľ­čĺľ­čĺľ

      Sil
  4. Buz patenimii ­čĹî­čĹî simlici─čimm b├╝y├╝k ba┼čar─▒ bence ben kaymal─▒ buzlu seylerden ├žok korkar─▒m valla:) burcunda terazimiymis... ayni burcmusuz ❤❤

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Buz pateni benim tutkummm bebi┼čimmmm a┼čk─▒─▒─▒mmm­čśŹ­čśŹ ama o kadar da zor de─čil­čśâ Teraziyim ben de­čĺť­čĺť

      Sil
  5. D├╝nya bar─▒┼č─▒ gibi isteklerden ├žok insanlar─▒n g├Âz├╝n├╝ doyurma az ile yetinmesini sa─člard─▒m. B├Âyle bir ┼čey ger├žek olsayd─▒. D├╝nya da ne fakir ne de sava┼č olurdu :) Bu da benim d├╝┼č├╝ncem. Elinize sa─čl─▒k kendi sayfama da beklerim :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. D├╝┼č├╝ncenize elbetteki sayg─▒ duydum.Ben de ├Âyle d├╝┼č├╝n├╝yorum­čĺÖ Gelece─čim sayfan─▒za­čĺÖ

      Sil
    2. Profiliniz gizli oldu─čundan gelemedim.

      Sil
  6. Ne oldu─čun de─čil ne olmak istedi─čin ├Ânemli g├╝nceli blogu g├Âr├╝nce geldim ve takibe ald─▒m ,hayalerinin ger├žekle┼čmesi dile─či ile..

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ne g├╝zel bir dilek ├Âyle! Sizin de hayalleriniz ger├žek olsun­čĺľ Geliyorum hemen ­čĺľ

      Sil
    2. Bu arada blo─čunuzda izleyici gadgetini bulamad─▒m Ve yorum yapamad─▒m.bir s─▒k─▒nt─▒ m─▒ var ┼čablonda?­čĺť

      Sil
  7. Ben de okurken e─člendim keyifli bir mim olmu┼č benim de yapas─▒m geldi :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Yap yap tabi❤ Yaparsan haber ver ─▒┼č─▒nlanay─▒m­čĺľ

      Sil
  8. ay valla bak sn psikolog olunca seni g├Âren hastalar daha sana bak─▒nca g├╝ler ve iyile┼čir ayol :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bele┼če ┼čifa daha Ne olsun ­čśé­čĺľ

      Sil
  9. Yan─▒tlar
    1. Ya┼čas─▒n!! Unutulmad─▒─č─▒n─▒ bilmek ne mutlu eder insan─▒ ❤❤

      Sil
  10. Aaa sen buz pateni mi yap─▒yordun , ne g├╝zel ya ben a┼č─▒r─▒ korkmu┼čumdur hep ger├ži paten s├╝rebiliyorum ama onu da art─▒k b─▒rakt─▒m , birde kaykay var hi├ž s├╝remiyorum ama bu hi├ž konuyla alakal─▒ de─čil zaten :D
    Simli bi┼čey diycem bir de ya sen blo─čunun tasar─▒m─▒n─▒ m─▒ de─či┼čtirdin bir fakl─▒ geldi de ama ├žok tatl─▒ duruyor ya ^^

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Evet can─▒mc─▒m yap─▒yorum.Asl─▒nda 7 ya┼č─▒nda b─▒rak─▒p ┼čimdi tekrar ba┼člad─▒m ama ke┼čke hi├ž b─▒rakmasayd─▒m diyorum.O zaman fig├╝r pateni yapabilirdim ­čśĹ┼×imdi biraz zor beni oraya y├Ânlendirmeleri.Asl─▒nda zor Ve korkulacak bir┼čey de─čil.ben ilk kez 5 bu├žuk ya┼č─▒nda gitti─čimde beni birden piste ittiler­čśéBu i┼čin e─čitimi b├Âyle ne kadar cesur o kadar ba┼čar─▒l─▒­čÖâ Blo─čun headerini yeniledi Boyac─▒m(de─čmesin ya─čl─▒ boya).O y├╝zden farkl─▒ gelmi┼čtir­čśŹ

      Sil
  11. Sim simmm ufac─▒k minicik bir mime davet ettim seni :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ne kadar ┼čansl─▒y─▒m ­čśŐ Geliyorum hemen ❤

      Sil
  12. i like this blog, would you like to follow each others blog?

    Valentines day OOTD - here

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    Yan─▒tlaSil
  13. Keyifle okudum can─▒m. G├╝zel bir mim olmu┼č:) Sevgiler <3

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. As─▒l ben sana­čĺľ­čĺľ­čĺľ­čśâ

      Sil
  14. Merhaba! :) Blogunuzu yeni ke┼čfettim ve hemen takibe ald─▒m. Sizide kendi bloguma beklerim :) www.nurundelidolublogu.tk

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. TE┼×EKK├ťR EDER─░M:))))))))))))))) GEL─░YORUM!<3

      Sil

Yorum G├Ânder

Pop├╝ler Yay─▒nlar