ŞU SIRALAR BENCİL TAKILIYORUM😂

Şu sıralar biraz bencil takılıyorum😂 Çünküüüüüü;

Yani Aslında şöyle söyleyeyim; herkese değil de bana hoşlanmayacağım davranışlarda bulunan insanlara karşı bencil davranıyorum şu sıralar.HAKLI OLARAK!

Şimdi biraz bencillik yapıcam müsaadenle okurcum!
Soruyorum size? Döktüğünüz göz yaşları,uykusuz geceleriniz(şurda haydi söyleeee diye başlıyormuşum😂), kafanızda kurduğunuz binlerce kötü senaryo Ne yüzünden?
Daha doğrusu şöyle özetleyeyim sorumu:Sizin mutlu olamama sebebiniz ne?
Kendiniz için ne yapıyorsunuz,mutlu olmak için?
KOCA BİR HİÇ!!
VE SIRF İNSANLARIN BENCİLLİKLERİ YÜZÜNDEN!!
Size bir sır vereyim mi? Sizi üzen insanlar siz ağladığınız zaman gülüyor!
Bencil oldukları için hep onlar mutlu oluyor!!

Bırakın biraz da kendiniz mutlu olun.Biraz da siz BENCİL OLUN!! Tabii ki kendinizden başka hiç kimseyi düşünmeyin demiyorum,Ama onları 2.plana atın.1.planda kendiniz olun ki MUTLU OLMAYI ÖĞRENESİNİZ!

Biliyorum böyle bir konuda yine yazı yazmıştım ama keşke bencil insanların sayısı benim yazdıklarım kadar olabilse!! O zaman kişi başına 0,bilmem ne bencil insan düşerdi😂

DİKKAT: ŞU SIRALAR SOĞUKLARIN DA BAŞLAMASIYLA BENCİL İNSAN VİRÜSÜ ARTIYOR! VE BU VİRÜSÜ YENMENİN TEK YOLU GÜLÜMSEMEK!!

Siz gülün ki onlar da amaçlarına ulaşamadıklarını anlasınlar😉
 Musmutlu hafta sonları 💙💙💙💙

Yorumlar

  1. Bende bencil olmayı beceremeyip etrafı bencillerle dolan biriyim 😃 bence kendimizi karantina altına almalıyız 😃 dier türlü biz üzülülüyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimizi karantina altına almak daha zahmetsiz daha güzel AMA BENCE İKİMİZ BİR OLALIM ONLARI KARANTİNA ALTINA ALALIM CANIMCIM.VAR MISIN?😂😂💙

      Sil
    2. Kendime de sanada güveniyorum.Biz bu cadılıkla köklerini kuruturus 😃 VARIM tabiside 😃

      Sil
    3. 💙💙😂😂😂😂😂
      O zaman saat 3'te arka bahçede.
      Tabiki de şaka😂💙

      Sil
  2. Bence bencil insanlar hakkında bir belgesel çekilmeli :) nasıl davranacagimizi bilelim =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafam karıştı şimdi😂 Ama aynen öyle belgesel çekilse bizim de bencil olmamıza gerek kalmaz😂

      Sil
  3. doğrusunu söylemek gerekirse seviyeli olucaksın böyle düşündüğün kişilerle. o zaman emin ol sana daha iyi davranacaklardır :) bu da küçük bir not benden sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saygı duyarım canımcım 💙

      Sil
  4. Bencil olabilmeyi başarabildiğimiz an mutlu oluruz belki ama farkımızda kalmaz herhalde. Onlar gibi de olmadan mutlu olabilmenin yolu yok mu acaba? :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke bir yolu olsa ama maalesef bize başka çare bırakmıyorlar😕💙

      Sil
  5. Bemcil ol gitsin yaa , ben de bana yamuk yapana bencil oluyorum , ohhh çok rahat oluyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi yaaa 😂💙 en güzeli 😂

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar