PORSELEN FİL BOYAMA-KENDİN YAP-



Herkese merhaba! Geçen gün bu sevimli filciklerden resim hocamız okula getirtmişti.Ben de fiyatı uygun olunca 3 tane alayım dedim.Her ne kadar ilk başta beceremesem de insan yaptıkça eli alışıyor:) Tanesi 2,5 ₺ gibi bir şeydi yanlış hatırlamıyorsam.
Bu gün hiç espri yapamadım farkettiniz mi?😂 Nedense gelmiyo aklıma😂 E yazının ilerleyen bölümlerinde gelir belki😂
Tamam iyi hoş da nasıl yapacağız? O zaman hemen başlıyorum :))

*İlk olarak fillerin ilk hali böyle beyaz porselen. İsterseniz hiç bir şey yapmadan direk boyayabilirsiniz ama bence elinize almışken biraz özenin:)


*İkinci aşamada KURŞUN KALEMLE üzerini istediğiniz gibi çizin.Burası size kalmış:) Söz sizde:) BURASI ÇOK ÖNEMLİ:SOLUK ÇİZMEYİN!!


*Üçüncü aşamada bu çizdiklerinizin üzerinden şu ince uçlu siyah keçeli kalemlerle gideceksiniz.Mesela ben bu aşamayı yapmadım örnek olsun diye resim çektim bir tane.Peki yapmazsak Ne olur? Belki boyarken biraz solabilir.Ama dikkatli boyarsanız yani kabaca söylemek gerekirse fırçayla porselene bodoslama dalmazsanız sıkıntı yaşamazsınız😂

*Dördüncü aşamada çizdiklerinizi Boyayacaksınız:) Mesela ben çok küçük çiçekler çizmiştim Fırçayla batırmak istemediğim için (Çünkü beceremeyeceğimi biliyordum:D) Kürdanla boyadım.Orası size kalmış.Hatta size naçizane bir önerim olacak : Kürdanla boyarken sulu boyaların suyundansa boya taneciklerini kullanırsanız kabarma bir görüntü verir:) Bu arada SULU BOYA KULLANIYORUZ!!!!  GUAJ BOYA KULLANMAYIN!!çünkü sertleşip çatlıyor!!

*Son olarak filin geri kalan kısmını yani vücudunu da SULU BOYA kullanarak boyuyorsunuz.Direk çizdiklerinizin üzerinden fırçayı bodoslama daldırmaktansa şekillerin kenarından boyamanız daha iyi olacaktır.

.

Bu arada Filleri alırken çift sayı değil de tek sayı almanızı tavsiye ederim.Çif sayı çok şık durmuyor 😂☺️
 Bu işlemlerin hepsi yaklaşık 30 dk sürüyor.Çok da fazla değil:)

Filleri nereden bulabileceğinize gelirsek bence hobi marketlerinde rahatlıkla bulursunuz:)

NOT:Ben de filleri bitirince postu güncelleyip fotosunu atacağım:))

Sonraki yazımda görüşürüz💙💙

Yorumlar

  1. blog keşif etkinliğinden keşfettim sizi hoşgelenleriniz arasındayım bana da beklerim.... http://masalzehra.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E hoşgeldiniz o zaman ☺️☺️
      Ben de hoşgeliyim hemen❤💙

      Sil
  2. Böyle yazılara bayılıyorum ya 😃 fil seramik mi alçımı onda biraz kararsız kaldım.Alçıyıda andırıyor ama eline sağlik güzel olmuş.Fil berekettir.Cebin dolsun taşsın inşallahhh 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O konu da ben de kararsızım aslında😂
      O çoook güzel dileklerin varya onların çok daha güzelleri senin olsun İnşallah💙💙💙

      Sil
  3. Eline saglikk cok tatli olmus amaa 🤗😊😊😊😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederim:))
      Senden tatlı değil amaaaa💙💙💙💙💙

      Sil
  4. baksanaaa ben sana dicektim zaten bunu da yap diyeee :) annesinin prensesine dedin yaaa üzerime alındım bu mimi diyeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeppp sen iste yeter kiiiiii💙💙💙
      Yarın ilk işim mimleri tamamlamak olacakkk tabikiii☺️☺️☺️💙

      Sil
    2. Deeppcim Banane simcim önce bana dedi bi keremm.Verilen mim geri alınmas 😜

      Sil
    3. Bi kerem ben ikisini de yapıcam taammm mııııı??? 😂💙

      Sil
    4. Hı öle yapcaksan olur zaten 😃anlastikkk

      Sil
    5. ANLASTİKK O ZAMAN TATLIM :)))) :D

      Sil
  5. Merhaba ben geldim :)
    El işlerine bayılırım ellerine sağlık
    Kahve yanında kahve var, içeriz birlikte, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hoşgeldin💙💙
      Dur yahu ben de geliyorum 💙

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar