BİR TEYZOŞTAN BAHSEDİYORUM...BENİM İÇİN SADECE BİR TEYZE DEĞİL??

Bu gün içimden geçenleri ölümsüzleştirmek istedim.Fazla mı duygusalım ne anlamadım bu gün okurcum.


Bir teyzeden bahsediyorum,bir anne yarısından,bazen bir anne yarısından çok daha fazlasından...
Bir teyzeden bahsediyorum,annenizin almadığı oyuncağı size sürpriz yapıp alandan,
Bir teyzeden bahsediyorum ki,küçüklüğünüzde size oyuncak ev yapmak için 3 gününü harcayandan,
Bir teyzeden bahsediyorum,hastalandığınızı öğrenince ilaç deposuna dönenden,
Bir teyzeden bahsediyorum ki,yaramazlık yaptığınızda annenize söylemeyenden,
Bir teyzeden,bir anne yarısından bahsediyorum!!
Sadece bir teyze değil,anne yarısından!
Anne gibi koruyan kolluyan,
anne gibi sarılan,


anne gibi öpen,
bir ANNE gibi canını feda eden,canı kadar seven!!
Öyle bir teyzeden bahsediyorum ki,kızdığında kırdığında bile gülümseyen!!

Bir teyzeden bahsediyorum,bir teyzoşdan...
Kokunu annen kadar içine çeken,
Çocukluğunda seninle her türlü saçmalığı yapmaya kedini feda etmiş bir teyzoşdan bahsediyorum.!
Her telefon konuşmasından sonra 1567 kez ''seni sevdiğimi söylemiş miydim?'' diyenden,
Attığı onlarca mesaja sadece 1 cevapla yetinen bir TEYZEDEN bahsediyorum!
Bahsediyorum ki değerini bilesin!!!

ŞİMDİ SÖYLEYİN BANA,BİR TEYZEDEN Mİ BAHSEDİYORUM YOKSA BİR ANNE  YARISINDAN,BİR ANNE YARISINDAN ÇOK DAHA FAZLASINDAN MI??              

Yorumlar

  1. Bir teyze olarak çok hoşuma gitti yaa 😃 Bence teyzeler annelerin sağ koludur.Kendim şahsen öyleyim.Çocuğumdan ayırt edemiyorum.Ponçik bir yazı olmuşşş.Bende duygulandım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin gibi düşünüyorum.Teyzeler asla ayırt etmiyor☺️
      Teyze olmak... ne güzeldir,şanslısın.
      Benim kız kardeşim Yok maalesef o duyguyu tadamayacağım.Belki bir gün hala olurum💙😊

      Sil
    2. Abinnnn ( pardonn kardeşin 😃) olduğuna göre birgünde hala olursun canımcımmm 😃 o zaman benim kardeşim ol sende.O zaman tyze olabilirsin 😃

      Sil
    3. Azıcık daha büyüsün de bi işe yarasın be de hala oliyim diğer türlü bi işe yaradığı da yok😂(Olsun yine de seviyorum😂)
      Güzel teklifmiş oldum say😂😂😂😂💙

      Sil
    4. Hıh tamam o zamannnn 😃

      Sil
    5. Peki madem😂💙

      Sil
  2. Bende de var bu teyzoşun aysınısından bir gün beni de yazsana diyip duruyor hatta her yayın paylaştıktan sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu teyzoşların nesli tükeniyor kıymetini bilelim😂
      Teyzoşlarrrr❤😂

      Sil
    2. E yazıver sen de canımcım😂💙

      Sil
    3. Bencedeee nesli tukenmesin teyzee candırrrr..... yazicam yazicamm insallah

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar