YENİ YILA GİRERKEN BİR SÖZ VERİN

 


*Bembeyaz yağan kar,
ne yaşanmışsa yaşansın örter geçmişin hatalarını,Yeni bir gelecek sunar bize ve yeni bir başlangıç..*(Kim söylemiş ne olmuş 🤷‍♀️)

Elbette geçmiş günahlarınızı boşverin demiyorum size.Yanlış anlaşılmasın.Ama yeni yıl gelirken bir söz verin kendinize.Yapmayacağım diyin bir daha...
Yapmayın da.
Yeni yıla girerken,Yeni bir hayata başlarken silin o kötü anıları hafızanızdan.Hiç olmamış gibi,
Tıpkı hiç yaşanmamış gibi...
Sadece söz verin Ama bu sefer bir başkasına değil KENDİNİZE!
Ben mesela söz verdim kendime.2017'de haketmeyenlere değer vermeyeceğim.Sonuç hep hüsran oluyor çünkü.Benim olayım da bu aslında."Belki değişir"demek hep tekrardan.
Yahu biraz fazla efkarlı oldu herhalde:)
Yok canım aslında Okulda yaşadığım bir kaç küçük anıyı,ülkemizde maalesef yaşanan o kötü anıları saymazsak 2016 güzel bir yıldı benim için.Hele de Eylül'den sonrası...:),Yaz tatilim,Sevgili blogcuğumu açmam,Yeni şeyler,bir sürü güzel anılar biriktirdim hayatımda.Hem de sevdiklerimle:))
Bu gün çok alakasız Yazıyorum sanırsam.Cümleler kopuk kopuk bir yerde söz verin diyorum bir yerde 2016 falan filan.Hoş gör bir kaç haftanın körelmişliğini yaşıyorum okurcum:)
Kısacası 2017'ye girerken bir söz verin mutlu olmak için.Ama geçmiş yılın değerini,anılarını da hiç unutmayın diyerekten kaç haftadır yazmaya üşendiğim postumu paylaşıyorum.
Kendinize çoook iyi bakın.
Masal kadar güzel bir yılınız olsun inşallah:)
Seneye görüşürüz:)-Bunu söylemezsem içimde kalırdı okurcum)
🖤🥀

Yorumlar

  1. :) samimi insan :) umarım herkes haketmeyenlere değer vermekten vazgeçer :) bende dahil :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım canım.Aslında yaptığımız en büyük hata da bu:(

      Sil
  2. Bu açıdan hiç düşünmemiştim. Bu konuda düşündürdüğün için çok teşekkür ederim canım :) Haklısın kesinlikle haketmeyenler için kendini üzdüğüne değmez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle değmiyor canım.Bu gün yaşadıklarımdan Sonra buna emin oldum.:))
      Umarım sen de kendine kendin için bir söz verirsin:)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar