#BENİM BLOĞUM# MİM BAŞLATTIM!

Merhaba herkese! Ya yazacak yazı bulamıyorum bir dışarıya çıksam bir sürü foto çekip yayınlayacağım da çoook yoğunum çook.Hatta bir ara size buz pateninden foto yayınlamayı düşünüyorum.Aman neyse uzatmayayım çenem düştü yine değil mi??

Bir mim de ben başlatayım dedim.Umarım sorularım diğer mimlere çok benzemez.
Hadi Başlayalım!!

1-Bloğunu açmaya nasıl karar vermiştin?
Yaz tatiliydi ve canım ciddi anlamda çoook sıkılıyordu.Sonracığıma bir arkadaşımın da bloğu vardı.Benim gibi bir tatil bloğu.Ben de denemeliyim dedim.Ve iyi ki de denemişim:))


2-Blog ismini nerden buldun,beğeniyor musun?
O zamanlar bahsettiğim arkadaşımla oyun oynardık.Ben de hep Melisa olurdum.Öyle ordan geldi aklıma ben de bu olmalı dedim.Beğenme konusuna gelince,insanın zevkleri çok çabuk değişiyor.Artık Melisa ismini beğenmiyorum ancak bloggerda ve arama motorlarında kullanım olarak  hiç bir problemi yok bu yüzden seviyorum.




3-Hiç blog açtığın için pişmanlık duydun mu?Keşke açmasaydım çünkü..
Bir ara olmuştu .Baya pişmanlık duymuştum.Çünkü sanırım ilk zamanlar çok ilgileniyordum Ve bilgisayarla bütünleşmiştim.:)) Ama dozu kaçırmamak en iyisi.


4-Bloğunun sevmediğin bir yanı var mı?
Yooo seviyorum bloğumu.Eksik bir yanı da yok bence:))


5-Hiç başkalarının bloğuna özendin mi?(Örnek almak diyelim)
E tabi Yani.Özenmeden olmaz ki . çünkü özenip örnek alacaksın ki gelişesin:))))

6-Ben bloğumu sileceğim diyen bir bloggera ne derdin?
Hayır yani ne diye siliyorsun kardeşim.Sonuçta sen silip vicdanını sevindirebilirsin fakat arkandaki izleyicilerini de bi düşün derim.Haa çok mu istiyor canın o zaman bi süre uzaklaş.Yazı yazma falan 😉

Ben kimleri mi Mimliyorum?!

Soslu Badem
 ve isteyen herkes mimlendi.Yaptığınıza dair yorum atarsanız hemen bloğunuza ışınlanırım:)))
Bay bay

Yorumlar

  1. ilk fırsatta bende cevaplayacağım bu soruları . Eğlenerek okudum isim konusunda da şaşırdım birtek kendine isim takanın ben olduğumu sanırdım. Bende sevilay ismimi beğenmeyip herkese ismin efsa bana efsa diyin diyordum bloğumun ismi de oradan geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan bir tek sen değilsin:))) insanın zevkleri çok çabuk değişiyor .Buyüzden blog ismi bulmak zor hem de çok.İsmin Sevilay değil Efsa olmuş ne olacak sanki insan nasıl mutluysa öyle yapmalı:))) Hemen yaz da okuyayım merak ettim şimdi:)))

      Sil
  2. bu mimi de işlerimi bitirdikten sonra yazacağım :) benide mimlediğin için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. canım ne kısa zamanda yapmaya çalışacağım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar