PAZARTESİ/ÇAY BAHÇESİ/KÜÇÜK MİSAFİRİMİZ:)

Merhaba! Aslında bu yazıyı Pazartesi akşamı yazacaktım ama araya başka yazılar girince kaynadı:( Neyse hazır olun şimdi yazıyorum!

Pazartesi günü iş çıkışı annem geldi,2 teyzemi ve anneannemi alıp ismi ''Tavşanlı Park'' olan bir çay bahçesine gittik.Her şey çok güzeldi.Sadece biraz rüzgar vardı.Dondurmalar yedik,2 hafta görüşememenin acısını çıkardık keyifle:)) İnanın harika bir çay bahçesi.Üstelik ördeklerin yuvası da bizim çardağımızın tam yanıydı! Çok eğlendik! Zaten havuz hemen 2 adım ötemizdeydi.Rüzgarla beraber çıkan su sesinin de keyfini çıkarmayı unutmadık.Bu arada geç saatlere doğru çardağımızda küçük bir misafirimiz vardı! Kurbağacık! İlk önce korktum.Çünkü bana doğru geliyordu.Ama yaklaşınca hiç de korkulacak bir şey olmadığını anladım.Fotosunu da çektim.Ama tabi kurbağa bu! 2 saniye sonra kaçıyor.Pek güzel bir foto olmadı ama inşallah beğenirsiniz:) Şimdi fotolara bakın:)







Yorumlar

Popüler Yayınlar