ABOUT ANTALYA! / ANTALYA HAKKINDA!

Hello everyone! I know this is a Turkish holiday blog.But,now I will write in English.You can learn About Antalya,if you want to visit here.
Yes! I am going to Antalya this summer and I think this is very exciting.Because I went to Antalya at the age of  9! I miss Antalya!

Anyway,

First,Antalya is VERY HOT! You shoud wear very thin clothes! Don't forget to take a hat! And use sunscreen!

Antalya is a summer  city! Has beautiful seas and pools.This is amazing! I LOVE swimming!

There are very interesting shopping malls,restaurants,cafes and a lots of different place!

And finally,There are a lots of tourists in Antalya! Because Antalya is a summer city!

See you!

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Herkese merhaba! Biliyorum Bu bir Türkçe tatil bloğu.Ama şimdi İngilizce yazacağım.Eğer Antalya'yı ziyaret etmek isterseniz,Antalya hakında bilgiler edinebilirsiniz.
Evet! bu yaz Antalya'ya gidiyorum ve bence bu  çok heyecan verici.Çünkü ben 9 yaşındayken Antalya'ya gitmiştim.Antalya'yı özledim!

Neyse,

Öncelikle Antalya ÇOK SICAK! Çok ince kıyafetler giymelisin.Bir şapka almayı unutma! Ve güneş kremi kullan!

Antalya bir yaz şehri! Güzel denizleri ve havuzları var! Bu harika! Ben yüzmeyi seviyorum!

Çok ilginç alış veriş merkezleri,lokantalar,cafeler ve bir sürü değişik yer var!

Ve son olarak,Antalya'da çok fazla turist var! Çünkü Antalya bir yaz şehri!

Görüşürüz'

Yorumlar

Popüler Yayınlar