[DIY] Keçeden Pratik Bardak Altlığı

Merhaba! Bu gün sizlere pratik bardak altlığı yapımını göstereceğim.Fakat bunun için kalp ve çiçek şeklinde keçeleriniz olmalı.İlk olarak sizler için yapımı esnasında çekip kolaj çalışması yaptığım fotoyu atacağım Oradaki resimler üzerinden anlatacağım.İlk olarak malzemeler:

  • Plastik sufle tabağı
  • Kalp keçe
  • Çiçek Keçe
  • Ahşap Tutkalı






1-İlk önce resimdeki gibi bir plastik tabak kullandım.



2-plastik tabağın yuvarlak kısmını kesiyoruz.Bu arada benimkisi suflelerden çıkan tabaklardandı.Büyük değildi.

3-Resimdeki gibi turuncu keçe kalpler kullandım.

4-bu keçeleri resimdeki gibi plastiğe,ahşap tutkalı ile yapıştırdım.

5-Bu kez de görseldeki gibi kahverengi çiçek keçeler kullandım.

6-Sağlam olması için hem keçeye hem de plastiğin boş kalan kısmına tutkal sürdüm.

7-Resimdeki şekli elde ettim.

8-Arada kalan tutkalları temizledim.

NOT:Aynı işlemi bu kez de plastiğin ters yüzüne uyguladım.(paralel olarak)

Evet işte 10 dakikada bardak altlığınız hazır! Güle güle kullanın! :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar