Bayram ve Ben ­čŹČ

BAYRAMIN ─░LK G├ťN├ť­čŹČ­čŹČ
Bayram─▒n ilk g├╝n├╝ Bebekler ile ilgilendim.├çok tatl─▒lar ve ger├žekten ilgi istiyorlar.Zaten ilk g├╝n teyzemlere ├žooook fazla misafir geldi─či i├žin pek e─člendi─čim s├Âylenemez.Ben bebeklerin yan─▒nda oturup onlarla ilgilendim.Sonra ak┼čam oldu ve misafirler gidince bir yatak tela┼č─▒ ba┼člad─▒ tabi! Evde 16 ki┼či olunca normal tabi! Biz teyzemler annem ve ben olarak salonda yatt─▒k.Eee tabi ben koltukta di─čerleri yer yata─č─▒nda yatt─▒! Ama i┼čin en berbat k─▒sm─▒,teyzemin ┼čort olarak kulland─▒─č─▒ pijamas─▒n─▒ bana giydirmesi oldu.├ç├╝nk├╝ diz kapaklar─▒m─▒n alt─▒nda sanki k├╝├ž├╝kl├╝k pijamam gibiydi :))))) Tabi ki de kendi pijamam var! Ama o g├╝n ak┼čam evde kalmay─▒ planl─▒yorduk.Aniden planlar de─či┼čince kald─▒k ortada!:)) Ayr─▒ca bayram─▒n ilk g├╝n├╝ yemekler lezizdi!!Anlayaca─č─▒n─▒z,bayram─▒n ilk g├╝n├╝ benim i├žin harika ge├žti!­čŹČ­čŹČ­čŹČ­čŹČ­čŹČ­čŹČG├Âr├╝┼čmek ├╝zere! L├╝tfen takipte kal─▒n! Bakmay─▒n ├Âyle payla┼č─▒m yapmad─▒─č─▒ma.─░nternet buldu─čum her an payla┼č─▒m yapaca─č─▒m:) ­čśŐ­čśŐ­čśŐ­čśŐ­čśŐ­čśŐ­čśŐ­čśŐ

Yorumlar

Pop├╝ler Yay─▒nlar