Pizza Çatal-Bıçakla yenir mi ki??😁

Geçen gün başıma gelen iğrenç bir durumdan bahsetmek istiyorum.Öncelikle şunu söyleyeyim bu anlattığım pizza olayı o kendisini bilen 2 arkadaşım ile ilgili değil.Burdan selamlar!(B-D)😝🤗

Neyse geçen gün bir arkadaşımla iftarda pizza yiyorduk.Hani hanım hanımcığız ya o yüzden küçük boy sipariş ettik.Pizzalar geldi.Tabi ben hemen ellerimle daldım pizzaya.Ama arkadaşım hiç öyle pizzaya dalıcak bir tip değildi.Önce pizzanın yanında gelen ıslak mendille resmen banyo yaptı😂😬😁.Ben pizzanın yarısına geldiğimde o henüz ilk dilimini bitirmişti.Çünkü pizzayı resmen bıçak ve çatal kullanarak yiyordu! Bir dilimi kesiyor sonra da bakıyor eğer düzgün kesmediyse tekrar kesiyordu.Neyse sonra,ben pizzamı bitirdim onun daha 2 dilimi daha vardı.Bu arada 2 dilim=20 dk.
Tabi ben pizzanın yanındaki coca colayı da içtim.Sonra sordum sen neden içmedin?? Bir de demesin mi "bu gibi zararlı içecekleri tercih etmiyorum,hem o içtikleriniz çok kilo yapar!" Ben bi kaldım.Zaten bir şey de diyemedim. Bu konudaki düşüncelerinizi alıyım:))  Hangisi normal?😅😂😂😂pizzanın çatal bıçakla yenmesini çok normal bulmuyorum doğrusu:))

Yorumlar

Popüler Yayınlar