[DIY] Şirin mi Şirin Kardan Adam


Merhaba! Yaklaşık 2 saattir sizler için bulduğum harika bir DIY projesini yapıyordum.Bitirir bitirmez de yazmak istedim! İlk olarak bize gerekecek malzemeleri söyleyeyim:

  • Pamuk
  • Beyaz bir çorap
  • Kırmızı kumaş
  • 3 tane lastik
  • Ponpon(3 tane,2 si mini boy,biri orta)
  • 2 tane siyah düğme
  • Pilot kalem
  • İğne
  • İplik
        
Evett! Hemen başlayalım.Yalnız başından söyleyeyim azıcık yorulucaksınız:)) Ama sonuçta şirin mi şirin hem de kendi el emeğiniz olan bir oyuncağınız olacak! Peki nasıl yapıcaz? Beni iyi dinleyin:)


İlk olarak çorabın içine fazlasıyla pamuk yerleştirin,çorap dolana kadar.Ama kardan adamınızın şişman olmasını istiyorsanız çok fazla pamuk yerleştirin.Sonra biraz elinizde oynayın ki içeride kalıplaşmış halde bulunan pamuklar
düzelsin.sonra çorabın alt kısmından yuvarlak gövdesini bulun ve lastikle orayı baş kısmından ayırın.Yani,alt gövde ve baş kısmı arasında bir incelik olsun,o inceliğide lastikle bağlayın.(bunu boyun kısmı olarak düşünebiliriz)Bu işlemi yaptıktan sonra,aynı şekilde baş kısmını da yuvarlak hale getirip lastikle bağlayın.Lastikten taşan kısımdaki pamukları çıkarın ve çorap kısmını da ucunda azcık kalacak şekilde kesin.şu an 2 yuvarlak elde etmiş olacaksınız.Sıra geldi atkı yapmaya.Atkı yaparken bahsettiğim kumaşı kullanıyoruz.Benim kumaşım bir saç bandanasıydı.Kumaştan ne çok dar ne çok geniş olacak şekilde atkı yapabileceğimiz kadar kesiyoruz.Sonrasında iki ucu dikiyoruz ve bağlanmış atkı görünümünü veriyoruz.Ben 2 adet mini boy ponpon da diktim.Oluşan atkımızı,kardan adamımızın ortasında bulunan ince boyun kısmına geçiriyoruz.Sıra şapkada!! Şapka için de aynı kumaşı kullanıyoruz.Benimkisi bir saç bandanası olsduğu için zaten hazır olarak silindir şekli çıkmıştı.Ama sizinkisi normal kumaşsa kenarları birleştirmeniz gerekecek.Kumaşımızı kardan adamımızın başına dikiyoruz.3 lastiği de şapkanın başını bağlamak için kullanıyoruz.sonra o bağladığımız kısma ponpon dikiyoruz.Son olarak 2 tane siyah düğmeyi göz olarak dikiyoruz ve pilot kalemle bir ağız çiziyoruz.Sanırım fazla karışık.Umarım anlatabilmişimdir.Görüşmek üzere!


Benim adım ne olsun??? :))))







Yorumlar

Popüler Yayınlar