3.7.17

Bİ İPUCU-SİDEBAR RENKLENDİRME

Uzun zamandır yapmayı düşündüğüm bir şeydi ufak ufak blog ipuçları vermek.Aslında profesyonel olmadığım için cesaret edemedim ilk başta.Ama en azından kendi elimden geldiği kadar yardımcı olabilmek beni mutlu eder.Çünkü ben de geçtim o CSS yazısını görünce "Hönk" gibi kaldığım günlerden:))







Sade tema kullanmayı sevenler genellikle headerlarında pastel tonlar veya siyah renk vs. kullanarak temalarını renklendiriyorlar.Sonrasında headerdaki renk tonunun bir ton açığı veya aynısı sidebar,yani kenar çubuklarında kullanıldığında zarif ve hoş bir görüntü elde ediliyor.

Bazısı ise headerda da renk kullanmıyor Ve sadece sidebar yani kenar çubuğunu renklendirerek süslüyor temasını.Bu da aynı şekilde çok hoş duruyor.

Kim bilir belki bloğunuzun ufak bir dokunuşa ihtiyacı vardır😅(Simli reklam yaparsa böyle olur)
Yapmanız gereken;
1.Blogger kullanıcı panelinize girin.

2.Seçeneklerden "Tema" kısmına tık tık:)

3.Ardından bir tık da "Özelleştir"e.

4.Karşınıza çıkan özelleştirme panelinde en altta "gelişmiş"e girin.

5.Ordan da en alttaki "Css Ekle" kısmına tıklayın.

6.Şimdi yapmanız gereken açılan boş Metin yerine aşağıdaki kodu yazmak Ve istediğiniz renge göre ayarlamak.

.sidebar h2 {
background: #FDEEF4;
}




FDEEF4:Sizin renk kodunuzdur.Buraya istediğiniz rengi internetten "html renk kodları" diye aratarak bulabilirsiniz.

DİKKAT!Eğer eklentiniz çalışmadıysa Ki büyük ihtimalle çalışmayacaktır,Sondaki parantezi silip tekrar yazacaksınız ve renkli cicişleriniz hazır😉

Yapamadığınız bir yer varsa severek yardımcı olurum yorumlardan.💓

Benden bu kadar ❣️


Sizi Sevdiğimi söylemiş miydim?💘



15 yorum:

  1. Ben de blog konusunda profesyonel olmadığım halde bir başladım ve 7 tane blogger olmak diye yazı yazdım bence çokta bilmeye gerek yok, işe yarayan bir şeyi paylaşmak yeterli oluyor, =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında düşününce mantıklı geldi:)
      Yani birilerinin işine yarıyorsa Ve ben de amacıma ulaşmışsam başka bir şeye gerek Yok= )

      Sil
  2. Cok.güzel bir bilgi ve ben anlamiyorum hala :) blog headerim hic hpsuma gitmiyor sade ama güzel olsun istiyorim.ama yapamadim.vazgectm 😀 senin hepsi birbirinden hos canikom ellerine saglk yazida güzle olmus 💕💕😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcımmm❣️ Bak Ne dicem,Ben sana bir şeyler yapayım mı,header yanii 💓 İstersen tasarımı da bir daha gözden geçiririz.Ama header kesin yaparım😍 Biraz blog gezeyim aklımda bir şeyler oluşsun güzel bir şey yapayım sana olur muuu🍀

      Sil
  3. Bu anasayfadir hakkmda sudur buduruda yapamadim. En sonunda okuyan böle okusun diyip biraktim.mesela 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim bak sonraki ipucu da menü yapmak olacak:) Ordan yapabilirsen sen yaparsın.Yapamazsan Dediğim gibi her şeyi gözden geçiririz tekrardan olur mu? Ben bıkmadan sıkılmadan yardım ederim sana canım benim❣️

      Sil
    2. Simcimm canim mailini aldim sen bitanesin biliyosun dimi ama ben kimseye artı bir yük olmak yormak istemiom. Kalsın böle okuyan okusun nöriim 😀 sağol canimcim. Mailden devam ederiz. Burayi bos birakmayim diye girdim 💕💕😘😘😘 kalpsinn

      Sil
  4. Çok güzel görünüyor. Tebrikler...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzelmiş😊 bende mesala şu sosyal ağları ekleme olayını bir türlü yapamadım 😊😀 halen beceremedim gitti 😀😊 emeğine sağlık canım benim bende seni seviyorum 😀😊😍💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım benim blog için sosyal ağım olmadığı için hiç uğraşmadım o işlerle:)) O senin güzelliğin ve ben daha çok seviyorum anlaştık mı?:))

      Sil
  6. Çok güzel bir bilgi bende bir yerden bulmuştum ve kaybetmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o bulunup kaybedilenler yok mu,deli eder insanı!:))

      Sil
  7. Güzel bir bilgi aktarımı olmuş. Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel olan sizsiniz,Teşekkür ettim💜💜

      Sil