4.7.17

Bİ İPUCU-BLOGGER'DA MENÜ NASIL YAPILIR?

Heeeerrkeseeee iyi günnlerrr! Bu gün çalışmam gerektiği kadar ders çalıştığım için vicdanım rahat olarak şen şakrak size bi ipucu vermeye geldiiiiimm:)))

Önceki Bİ İPUCUMA  bakmak isterseniz Burda!


Menü yapmak aslında hiç bir bilgisi olmayan için zor bir iş,kabul.
Ben kendi menümü yaparken arkadaşımdan yardım istemiştim fakat edememişti maalesef.Deneme yanılma yöntemiyle kendim bulmuştum.

''Menü yapımı'' diyilince ''Hönk'' gibi açılan ağızlarınıza elveda diyin,Çünkü Başlıyoruuuumm😂

1.YAZILARINIZA ETİKET VERMELİSİNİZ

Aynı grupta sınıflandırmak,kategorilendirmek istediğiniz yazılarınıza aynı kategoriyi vererek başlamalısınız işe.
Biraz daha açacak olursam;
Ben a,b,c,d yazılarımın aynı kategoride olmasını istiyorsam(Ve kategorim de MODA olsun) bu yazıların hepsine aynı etiketi gireceğim.
Hepsine ''Moda İle İlgili Postlar'',''MODA'' vs. AYNI etiketlemeyi yapıyorum.



2.ETİKETİN BAĞLANTI ADRESİNİ KOPYALAMALISINIZ

Daha sonrasında bu yazılarımdan birine (benim yazım a olsun) girip,masaüstü sürümde en alttaki Etiketler:MODA yazısının üstüne bilgisayardaysam sağ tıklayıp,bağlantı adresini kopyalaya basıyorum,Mobildeysem üstüne basılı tutup kopyala yazısına basıyorum.

Not:Bloğu mobil sürümde olanlar Etiketler yazısını göremeyebilir,masaüstü sürüme geçip öyle devam edin!

BU ADIMIN 2.YOLU:Veya da gadget ekle yerinden ''Etiketler'' gadgetini bloğumuza ekleyip,etiket url'sini ordan da kopyalayabiliriz.

Tamam?:)



3.SAYFALAR GADGETİNİ EKLEMELİSİNİZ


Burda yapmam gereken yine gadget ekle kısmından ''Sayfalar'' Gadgetini eklemek.Biraz aşağılarda.
Karşıma böyle bir ekran açılacak.Burdan da ''Harici Bağlantı Ekle'' yazısına tık tık.



4.BAĞLANTI ADRESİNİ YAPIŞTIRMALISINIZ

Açılan sayfada,

Sayfa Başlığı yazan yer:Kategorinizin ismidir.

Web adresi(URL) yazan yer:Kopyaladığınız bağlantı adresini yapıştıracağınız yerdir.

DİKKAT!:http:// yazısını silmeyi unutmuyoruz tamam?


5.DEĞİŞİKLİKLERİ KAYDETMELİSİNİZ



Değişiklikleri kaydet diyip bloğunuzu açtığınızda menünüz hazır:)


DİKKAT! MENÜNÜN KONUMU
Eğer menünüz sidebarda yani kenar çubuklarında olsun istemiyorsanız tekrar kullanıcı panelinize girip yerleşim kısmından,Sayfalar gadgetini üst bilgi kısmının altına yerleştirmelisiniz(Ki bu mobilden mümkün değil)


Yapamadığınız yerler olursa zevkle ilgilenirim:)

Benden bu kadar!💜
Seviliyorsunuz ha ona göre!


24 yorum:

  1. Yıllar yıllar önce deli gibi aramıştım bunu :) Faydalı paylaşımın için çok teşekkür ederim eminim çok kişi faydalanacaktır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de arkadaş kurbanıydım:)) Yani şöyle arkadaşımın benden önce bloğu vardı sonra ben açınca biraz özenti gibi oldum sanırım,ondan yardım isteyince de geçiştimişti:D Bulduğum zaman dans ettiğimi hiç unutmam:))

      Faydalansınlar ayol delirmesinler benim gibi:))))

      Sil
    2. Hep geçiştirirler zaten :) Dans ettiğine inanıyorum :) Ben blogu ilk açtığımda deliler gibi kod arıyordum ve istediğim şeyi yaptığımda bende deliler gibi seviniyorum :) Ne günlerdi :)

      Sil
    3. Bloğun ilk günlerindeki gece gündüz yazma hevesini asla unutmam:)

      Sil
    4. Yeni post yayınladıktan sonra acaba kaç kişi okudu diye ertesi gün bloguma girip bakarken ki heyecanımı asla unutmam :)

      Sil
    5. İkide bir güncelliyordum sayfayı:d

      Sil
    6. bendeeeeeeeeeee :) daha fazla örnek vermeyeceğim yoksa sonu kesilmez :) :) :)

      Sil
  2. Bilmeyenler icin faydali bi yazi olmus 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ettim canımcım ❣️

      Sil
  3. Yine harika anlatmissin canmcim ama 147 tane yazinin url sini kopyalamak bana coook zor geldigi icin pas gecmek istiyorum ���� ama yapmak isteyemler icin on numara olmus. Ellerin dert görmesin ����������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım yazının URL'sini kopyalamayacaksın.Hatırladığım kadarıyla bloggerda toplu etiketlendirme olayı vardı.Yazının değil o yazıların hepsine aynı etiketi koydun ya İşte o etiketin URL'sini kopyalayacaksın.Çok istersen yardımcı olurum,çok sıkmak istemiyorum seni başın ağrıyor::)))))💓

      Sil
    2. Ben bi ara toplamaya calismistim ama url yapistiricam diye vazgecmistim valla cok zorlayinca basim agriyo niyeyse 😀etiketi yaptigim zaman yardim isterim insallah. Ama o kadar daginik maddeleri nasil toplucam bilmem 😀 hepsi ayri dünya sekerimmmm 😘😘😍😍

      Sil
    3. Yani sen etiketlemeyi yaptıktan Sonra gerisine ben yardım ederim tatlım.Çok yorma kendini ne zaman ihtiyacın olursa burdayım💓

      Sil
    4. Tamam canim benim. Kocaman öpüyorum seni 😘😘 rüyanda en çok istediğin seyi gör insallah 😍🌼🌼🌼😍😍

      Sil
  4. Yıllar önce uğraşıp yapmıştım, sonra nedense sildim. Sanırım değişiklik yaparken bozuldu da sildim, hiç hatırlamıyorum:) Faydalı bir paylaşım olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya silmemek gerek aslında,Sonra tekrar yapamıyoruz falan:)) teşekkür ettim:)

      Sil
  5. Emeğine sağlık canım bilmeyenler için çok faydalı oluyor bu yayınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ee senden öğrendik😍😍😍

      Sil
  6. Güzel bende biraz blog sayfamı düzenlemeler yapmak istiyorum bunlar iyi oldu benim için ellerine emeğine sağlık canım benim çok teşekkür ederiz seniii çook seviyorum cansın 😘😊 kocaman sevgiler öptüm seni sevdim seni 😊😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desene tam zamanında yazmışım❣️ Yardıma ihtiyaç olursa burdayım tatlım.Kolay gelsin sana ,Ben daha çok öptüm daha çok sevdim tatlış❣️❣️❣️❣️

      Sil
  7. Güzel bilgilendirme olmuş,kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, Blog Atlası -1- / Blogların Gündeminde Neler Var? başlıklı yazımda bu yazınızdan kısaca bahsettim. Bilgi vermek istedim. Okumak isterseniz http://geceedebiyat.blogspot.com.tr/2017/07/blog-atlas-1-bloglarn-gundeminde-neler.html adresini ziyaret edebilirsiniz.
    Saygılarımla.

    Tuna BAŞAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazınızda yer almak beni gerçekten mutlu etti.Amacıma ulaşmışım,yazdıklarım birilerinin işini görmüş.Ne mutlu bana 😃

      Sil