10.6.17

YAZ İÇİN (BİR ÖNERİM VAR!)-MİM

Uzuuuuuuuuun bir aradan sonra tekrar gelebildim nihayet.Şu son 1 haftam,okulumdaki,3 yılımdaki en barbat haftamdı diyebilirim. Hepimiz çok üzüldük çok çabaladık ama maalesef karşımızdaki insanlar bizi anlamak istemedi.Neyse zaten bunları daha sonra uzun uzun konuşuruz sizinle.Nasıl olsa yaz geldi! Kalp kalbe karşı derler ya ben de tam böyle bir yazı yazacakken Esila'nın Annesi de beni bu mime davet etti:)

Yaz geldi gelmesine de sizin kilolar gitti mi? Doğru bakım tavsiyeleri öğrenildi mi? KOCAMAN BİR HAYIR:)))) O zaman Simli koşar yardımınıza!!!!😂

NAPIYORUSSSS?? 8 MADDEDE YAZA HAZIRLANIYORUSSSS!

1.Madde:Hani senin o sürmeye üşendiğin güneş kremleri var ya canımcım,hah işte o SÜRÜLECEK.
Çünkü araştırmalara göre deri kanserlerinin %90'ının,Güneş'e bağlı olduğu açıklandı.
Yani tabi sen yine de sürmem diyorsan orasını bilemem ama tabi çevredeki insanların göz zevkini de düşünmek gerek diye düşünüyorum ben....

2.Madde:O kadar para bayıldığımız güneş gözlüklerini de sadece tarz olsun diye takmıyoruz.Ki zaten tatlım sen kendinde misin? O güneş gözlüğü kırışıklıklarını falan saklıyor.KAPİŞ?

3.Madde:Canım yalnız sen o güneş kremini yanlış uyguluyor olabilirsin.Normalde sürülen kremin 2 saatte bir yenilememiz lazım çünkü krem yüzdüğümüzde,terlediğimizde bir şekilde gidiyor. Ya bir de el insaf yani o kadar para bayıldın bari cömert ol şu kremi sürerken! Bir de bilgilendirmiş olayım kremler ve losyonlarını 2 hafta içinde kullanırsan senin için daha hayırlı olacak.

4.Madde:Yaz ayında olduğumuz için doğal olarak cildimiz kuruyor.Hatta bazı insanlarda ciddi anlamda kuruyor.Bu yüzden yazın çok fazla su içmeye değil,karpuz,salatalık gibi yüksek miktarda su içeren gıdalar tüketmenizi öneririm.Ayrıca bunun dışında da cildinizi nemlendirmek için krem vs.kullanmanız gerekiyor.

5.Madde:Yazın çoğunlukla topuklarımız açıkta kalacak modeldeki terlikleri tercih ettiğimiz için doğal olarak topuklarımız bundan nasibini alıyor.Bu yüzden taş ve nemlendirici ayak kremini uygulayarak günlük bakımını yapmalısınız.Ayrıca kış aylarında uyguladığımız bir yöntem olan kremi sürüp, pamuklu çorapla uyuma olayını da bir deneyin derim!

6.Madde:Kremlerde,losyonlarda ve diğer  bakım ürünlerinde cömert olmak ayrı bir konu,önerilen dozu aşmamak ayrı bir konu.DİKKAT EDİYORUSSS!

7.Madde:Biraz da modaya değinecek olursam,yazın keten kıyafetler tercih etmek en mantıklısı.Tabi yine koyu renkler ışığı soğurduğu için yazın beyaz gibi açık renkler tercih ediyoruz.

8.Madde:Benim denizlerdeki en büyük korkum deniz kestaneleridir.Bunun için ayakkabıcılarda satılan deniz ayakkabılarını tercih edebilirsiniz.Ama tabi orda yine açıkta kalan bir bacak var onu nasıl koruruz bilemem:)...

Bu yazım bir MİM yazısıydı canımcımlar.Sevgili Eda Demir'i çok kutluyorum.Sevineceği bir teklif almış. BİR ÖNERİ DE BİZDEN sitesini mutlaka ziyaret edin çünkü işinize yarayacak bir şeyler çıkacağına eminim.

Sizin de yapmanız gereken böyle bir öneri yazısı yazıp site linkini vermek.Bu arada yapanlar 3 kişiyi mimliyor ona göre:)))))

-Sevgili Nermin Punar
-Sevgili Burcu Odacı
-Sevgili Tılsım Yılmaz

ÇOKKK İYİ BAKIN KENDİNİZE:))

24 yorum:

  1. Canmm cok tatli bir mim cikmis senden çok begendim :) eline koluna saglik.

    Yaz ayın da beni en fazla rahatsiz eden günestr Güne görmeye hic dayanamiyorum.Alerjim mi var ne 😁

    Tesekkr ederim canmcim öpüyorum kocaman bide seni sevdigimi söylemis miydimmmm 😁( simli nanis den çalintidir) 😁😘😘💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben çok teşekkür ederim canımcım cicimcim.Sayende yazı yazmaya vakit buldum ayol😂

      Benim de kabusum arılardır.Böyle biraz yaklaşsın nerde olduğum hiç önemli değildir basarım çığlığı kaçarım😋

      Ben daha da koccaman öpüyorum kiiii🖤🖤

      Sil
  2. Çok güzel bir mim yasizi olmus, keyifle okudum. Beni de davet ettigin için teşekkür ederim, 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek ben tişkür ederim😍

      Sil
  3. Tam yazlık bir mim olmuş. Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tişkür ettim.Sizin de parmaklarınıza sağlık😋🖤

      Sil
  4. Ne güzel bir yazı olmuş. Bir çırpıda okuyuverdim. Birde sık yıkanıp, roll on sürmeyi öneriyorum maalesef dışarı çıktığımda ağzımdan nefes almak zorunda kalıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet bir de o durum var.Ben de hiç sevmem.Teşekür ettim koccaman🖤

      Sil
  5. Ne eğlenceli bir mim yazısı olmuş bayıldık tamda ihtiyacımız olduğu zamanlarda hemde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha evet zamanı iyi denk gelmiş.Bayıldığınızq öyle sevindim ki anlatamam☺️🖤

      Sil
  6. Evet onerilerle dolu harika bir yazi olmus bu caniim. Beni de mimledigin icin tesekkurler. Cok cok cok kisa surede yapmis olacagim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canımcım 🖤 Zorlama kendini ne zaman müsait olursan o zaman yazarsın.Öptüm koccaman 🖤🖤

      Sil
  7. Hoşgeldin aramıza tatlım :D Yaz bana hiç hoş gelmedi bende okulum ile ilgili sıkıntılar yaşıyorum malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha canlılık belirtisi verdim canımcım desene😂 Off valla yarın belli olacak her şey canımcım.Çok çok zor umarım ikimiz için de kısa zamanda hayırlısı olur.E tabi istediğimiz olsa bir de...🖤

      Sil
  8. Bu önerilerin çok işime yarayacak. Güzel dileklerin için ayrıca teşekkür ederim. Çok güzel bir mim yazısı olmuş canım. Bu mim sayesinde blogunu da keşfetmiş oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben çok teşekkür ettim canımcım 🖤 Seni tekrardan koccaman kutluyorum Ve koccaman öpüyorum 🖤

      Sil
  9. 3'e bir de güneşe çıkmadan en az yarım saat önce sürülmesi gerekeni de ilave edebilirim ben...

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir yazı olmuş okurken aktı gitti :) Bu mime davet edilmden katılamıyor muyuzz yahu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay canımcım kusuruma bakma .Tabi yaparsan çok sevinirim.🖤🖤🖤🖤

      Sil
  11. Senin yazılarına bayılıyorum :) neşe saçıyorsun ya :) kocaman sevgilerrrrr :) ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yorumlarından daha çok neşe saçamam kii❤️❤️ Benden daha koccaman sevgiler😍😍

      Sil
  12. Kanun hükmündeki kararnameler gibi önemli öneriler olmuş.Madde madde yazman da çok ciddi bir hava vermiş.Güzel öneriler velhasıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ettim canımcım 💓💓 Güzel yorumunu görmek beni çok mutlu etti💓💓💓

      Sil