16.6.17

ŞU SIRALAR BEN / YAZ PLANLARI...




Herkese her ne kadar burada hava kapalı,çok kapalı,çooook kapalı olsa da size güneşli,musssmuttlu bir gün dileyerek başlıyorum yazıya💓

Şu sıralar kolay kolay yazacak yazı bulamadığım için bu sefer de böyle bir şey olsun dedim.Hem ne zamandır yazmak,anlatmak istediğim bir şeyler de vardı.Bizim kapalı havanın negatifliğini bir kenara atıp pozitif olmak için olağanüstü çabalar göstereceğimi bilmenizi istiyorum bu aradaaaa:))

İlk başta geçen haftamın okuldaki en berbat haftam olmasından konuşayım biraz.Sınavlar bitti falan filan biz mutluyuz sonra teker teker okuldan ayrılacak hocalarımızın haberini almaya başladık.Üstelik bu hocalardan biri bizim 2 yıllık danışman hocamız olduğu için moralimiz ciddi anlamda çöktü çünkü bu yıl,özellikle bu yıl onun desteğine ihtiyacımız vardı.Onunla geçirilen 2 yıldan sonra başkasına nasıl alışacağız derken bu sefer de sınıflarımızı ayırıp bütün öğrencileri farklı sınıflara alacaklarını duyurdular.3 yıl boyunca ailemizden çok yüzünü gördüğümüz insanlardan ayrılacaktık yani.Tabi hocalarla konuşuldu falan filan ama en sonunda hocalarımızdan biri çok sert konuşunca o günden beri konuyu açmadık.
Belki çok abartılıyor bilmiyorum ama özellikle bu yıl,sınav yılı ve ciddi anlamda motivasyona ihtiyacımız olduğunu düşünüyorum.Ki zaten 1 yıl sonra mezun olup ayrılacağız.Yeni hocalar,yeni sınıflar derken zor olacak.Ki bizim buna alışacak kadar vaktimiz olmayacak çünkü 2 aya sınav olacağız.




Sonracığıma bir de bu tatil planları falanları var:) Bakın tatil diyince kendime geldim😂 Bu sene annem de ben de daha uzun süreli bir tatil istiyoruz.Bu yüzden daha uygun bir yerde kalmayı ama daha uzun kalmayı düşünüyoruz.Daha 1 hafta okula gittiğim için ve Ramazan'ın bitmesini beklediğimiz için henüz çok erken ve hiç plan yapmadık.Ama dediğim gibi bu sene böyle bir tatil düşünüyoruz.

Diğer planlarıma gelince de bu yaz hem ders çalışmalı hem düzenli,verimli bir yaz olmalı benim için AYOL:)) 
  • Her gün en az 75 soru çözülecek.Ki bu sayı 100'e çıkarsa kitaplar daha erken bitecek.
  • Her sabah düzenli,güzel bir kahvaltı yapılacak.
  • Tatil bitene kadar işlenilen yeni konuların konu anlatımı özetleri çıkarılacak.
  • Gün içersinde temiz hava almak için dışarı çıkılacak.
  • Eğer bulunursa süper olur.Voleybol kursuna gidilecek.


Bütün planlarımı da anlattığıma göre artık rahat rahat yazıyı bitirebilirim😂

Okuyanlara tişkür ediyooooorummm:))

BENDEN SİZE KALP KALP KALP💓💓💓


12 yorum:

  1. Planlar hazır.Bir uygulaması kalmış. Kolay gelsin size.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir uygulasak da tatil moduna girsek�� Teşekkür ettim ��

      Sil
  2. Mutlu ve huzurlu tatillerr!
    Dilediğin gibi geçer inşallah bu tatil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler güzel dileklerinin çok daha güzelleri seni bulsun🖤

      Sil
  3. Bide bloga girilecek dimiii 😀 ya zaten neden alisilan şartlari degistirirler hic anlamam. Birak kalsin öyle dimi. Huzur bozanciklar iste 😄 kalpsin kalp kalppp 😘😘💕💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha tabi bir de bloğa girilecek 😉🖤 Evet işte dediğim gibi kendi açılarından değişen bir şey olmadığı için acımasız oluyorlar 🖤 Kalp Kalp Kalp bir sürü kalp💓💓💓💓💓💓

      Sil
  4. Benden de sana kalp kalp kalp :) Ya bugün okulumla ilişik kesmek için ordan oraya koşturdum ve okulda sadece Mezunlar dolanıyordu. Daha ilk dakikalardan öğrenci hayatıma geri dönmeyi istedim. Öğrencilik güzel şey .D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayh canım sınav mağduru olunca hiç güzel şey değil ayol😂 Benden sana daha çok kalp.O konuda anlaşalım❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

      Sil
  5. canım benim dilerim her şey güzel gönlünce olur kuzum benim seviyorum seni :) güzel bir tatil olur inşallah senin içinde anneciğin içinde canım benim en güzeline emanet ol sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım benim.Bu yaz hepimize çok iyi gelsin inşallah❤️ Sen de Allah'a emanet ol.Seviyorum seni,hem de böyle kocamanından🖤

      Sil
  6. Her şey istediğin gibi olsunnnnn.... :)

    YanıtlaSil