20.5.17

''İNSANLARA HAYAT DERSİ VERMEYİ KES'' ?

Selam benim böğürtlen reçelimsi minnoş okurcuklarım!💜💜



Bu gün yine giriş kısmını uzatmadan önce bir anımdan başlayarak konuya değineceğim.Ama başta şunu belirteyim ki:muhtemelen o kişi bu yazıyı okuyacak ve ben Pazartesi günü kendimi Rehberlikte falan bulacağım.Ama eğer gerçek niyetimi öğrenmek istersen diye söylüyorum;amacım kırmak,dökmek,incitmek değil.Kavga çıkarmak hiç değil.Ha yine de alınırsan,kırılırsan gidip birilerine şikayet edersen,son kavgamızda da dediğim gibi ''CANIN SAĞOLSUN,GÜZEL GÜNLERİN HATRINA''.BİR YANIM SENDEN NEFRET EDECEK AMA EN AZINDAN BİR YANIM DA SENLE GÜZEL GÜNLERİMİZİ UNUTMAYACAK!

...

Bu gün biraz dertleşelim diye yazıyorum aslında,tabi birazcık da annemin 15 dakikaya evden çıkıyoruz demesine rağmen 1 buçuk saattir evde olmamızın vermiş olduğu can sıkıntısı da var eski konuları tekrar açıp içimi dökmeme sebep olanlar arasında...

Ya işte o konuları biliyorsunuz ya 2 yıl boyunca sevgisine güvendiğim,biz arkadaş değiliz dostuz dediğim kişiyle aylardır doğru düzgün konuşmuyorum.Pişman mıyım? ASLA. İyi ki ikimiz de nefret ediyoruz birbirimizden.Çünkü bu her iki taraf için de en iyisi...VE EMİN OLUN BEN HALA ONUN İYİLİĞİNİ İSTEYECEK KADAR DA OLSA SEVGİ BESLİYORUM ONA:)

Geçen sefer kavga ettiğimizde bana ''İnsanlara hayat dersi verme huyundan vazgeç.'' demişti.
Bu şu demekti benim için ''Ben sana canımın istediğini yapayım da sen yine de sus,ağzını bile açma''

İşte tam da yazının bu noktasında tamamen o kişiyle alakalı olan kısmı kapatıyorum.(yazının geri kalanında üstüne alınma.)
İnsanlar ne kadar bencil olabiliyor? Kendilerine bu kadar değer verirken nasıl oluyor da karşıdaki kişiyi kullanıp atmakta bir problem yaşamıyorlar?
Veya ne kadar çabuk unutabiliyorlar mesela? Geçirilen güzel günleri,onlarca fedakarlığı,verilen onlarca sözü...

....

Söyler misin okurcum,sen karşındaki insan sana bu kadar kötülük yapmış olmasına rağmen hala onu düşünürken onun sana bu cümleyle karşılık vermesi canını sıkmaz mıydı?

Konudan konuya atlıyorum ama düşünmez miydin iyi kötü geçirdiğimiz 2 yıl nereye gitti diye?
Ben düşündüm şahsen.Düşündüm de işte o zaman da ''İnsanlara hayat dersi vermiş oldum''.

Kısacası yazımın sonucuna gelirsek eğer;Siz siz olun size değer vermeyene değer vermeyin.Verene de ne onunkinden az ne de onunkinden çok,EŞİT DEĞER VERİN.Sonra üzülen taraf siz oluyorsunuz çünkü...

Ve evet  bu seninle belki de son yılımız.Büyük ihtimalle bir daha ne aynı lise ne aynı üniversite ne de  aynı mahalle gibi yerlerde karşılaşmayacağız.''SENİ UNUTMAYACAĞIM'' diyemem çünkü gün gelir çıkarsın aklımdan ama ''SENİNLE GEÇİRDİĞİMİZ GÜZEL GÜNLERİ UNUTMAMAYA ÇALIŞACAĞIM''diyebilirim sana.Ve her ne olursa olsun yine de TEŞEKKÜR EDERİM💜 BANA YAŞATTIĞIN O GÜZEL ANILARI HATIRLADIKÇA DİYORUM Kİ ''NEFRET EDİYORUM AMA EN AZINDAN BİRAZCIK DA SEVİYORUM SENİ💓''

VE SON OLARAK İYİ Kİ TANIMIŞIM SENİ ÇÜNKÜ SAYENDE BİRİYLE KAVGA ETTİĞİMDE HER NE KADAR SİNİRDEN AĞLAYACAK DURUMA GELSEM DE DİK DURMAYI SAYENDE ÖĞRENDİM.
...
VE EN ÖNEMLİSİ SEN BENİ GERÇEK DOSTUMLA TANIŞTIRAN KİŞİSİN.
TEŞEKKÜR EDERİM...
(Ve bence seninle bir daha rehberlik hocasının da içinde bulunduğu bir durumda tartışmamıza gerek yok.Kavga etmeden 1 yılcık daha sürsün gitsin:)))))

ve  yazının sonuna gelenlere daldan dala atlamama rağmen okudukları için tişkür ediyorum😂
Seviliyorsunuz...

24 yorum:

  1. Nerelerdesin bakim sen hatta annesinin Prensesi de sormuştu bende bu gün yazayım dedim sen gelmişsin hoşgeldin kuzum canım benim insan oğlu çiğ süt emiş haddinden fazla değer verince karşımızdakine hep üzülen kırılan biz oluyoruz ama böyle de gerçek yüzleri ortaya çıkmış oluyor sen güzel kalbini hiç üzmeye değmez canım benim boşver ne demişler dost başa bakar düşman ayağa demişler boşver inşallah daha güzel dostluklar edinirsin canım benim seviyoruz seni unutma emi 😊😁😍😘😁😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldim geldİm canımcım💓 Evet haklısın aslında ama bazıları da sen sustukça haddini aşıyor,cevap veremezsin sanıyor.Ben de hepinizi ayrı ayrı koccaman seviyoruuuumm💓 Bu arada yoğundum bir kaç gündür yazılarına yorum yapamadım canım çok üzgünüm😓❤️❤️

      Sil
    2. Önemli değil kuzum benim sen iyi ol yeter 😊kendine güzel bak emi seviyorum seni 😊😘😍😍

      Sil
    3. Ben daha çok seviyorum.Koccaman seviyoruuum💓

      Sil
  2. Yaa girişin ne kadar da minnoş öyle :)) ve evet çok haklısın, kim sana ne kadar değer veriyorsa o kadar değer vermek lazım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle.Daha çok sevsek bile onun verdiği değeri vermeliyiz ki üzülen taraf olmayalım.E gerçekler ama o girişte yazanlar 💓💓💜💜

      Sil
  3. Simimmm özlettin kendini.Bekle bekle gelemedinnnn hatta mail adresini unutmusum.Blogdanda birini bulmak ölm gibi geldiginden az daha bekleyim dedim 😀 daha dur canm benm büydkce anlıcaksın herseyi.Hic kimseye güvenilmeyecegini.Bende senin gibiydim.Bir arkadaşım kendine zarar vericekti.Bende onun tarafni tuttum yalniz birakmadim diye geri kalan 5 kisiden oldm Sonra o kiside sigara icen,gezip toanlara satti beni 😁 yani agir darbeler yiye yiye kimseye deger vermemeyi ögtenceksin kuzum. 😘 Üzme kendini giden gitsin.Ki ben olsam bu yaziyi okuyunca dayanamaz sarilirdim sanaaa 😁 duydun mu x kişi.Yapman gereken hareket buuu.😀 bizde seni seviyoruz canmcim hep iyi mutlu ol 💕💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ponçikim benimmmm❤️❤️ Ben de hiç zaman bulamadım.Günlerdir sınav Yok bir şey yok ama sıkı çalışıyorum yine de😩 Canım ya senin olaylar da baya karışıkmış.Nasıl insanlar var hayatta .Şaşıp kalıyorum bazen en mantıklısını yapıp 1 adım geri çekiliyorum izliyorum sadece😑 Canım x kişisine gelince Eğer yine önce yüzüme gülüp Sonra arkdamdan iş çevirecekse yapmasın be.Sarılmasın.Sadece okusun.Düşündüklerimi bilsin.O yeter bana.Sen de çoook mutlu olll kii💓

      Sil
    2. Gercek dost olmucaksa gelmesin zaten cnkü sadece zaman kaybi olur kendisi kuzum.Bosver o zaman hakkinda hayrlisi olsun.B azen gitmek dogru karar olur 😘😘😘

      Sil
    3. Bence en mantıklısı gözlemlemek.Elime Mısır alıp izleyesim geliyor bazen😂

      Sil
  4. Herşeyin makbulü ölçülü olanıdır.İnsana gereğinden çok yada az değer verdiğinde hep sorun çıkıyor.Hak edene hak ettiği değeri vermek en güzeli.Ne eksik ne fazla.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle.Bazen gereğinden fazla değer vermek istiyorum ama kendimi durdurmasını bilmeliyim.Çünkü insanlar kalp kırmaktan çekinmiyor💓

      Sil
  5. Dusunme ne iyiligini ne kotulugunu, herseyi oluruna birakip belli kalipta yasamanin huzuru yeter. Seni dusunen arar zaten, zor gununde yaninda olan, seni cekebilen her kimse onlari dusun üzme üzülme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En mantıklısını söylüyorsun aslında 💓

      Sil
  6. Zamanla öğreniliyor böyle şeyler ya hu aslında gerçek dost senmişsin canımm 😘 Genelde herkes herkese duymak istediği şeyleri söyleyebilir, ama gerçek dostlar acı şeyleri de söylemesini ve bazen "hop dur yanlış yoldasın" demesini bilir. O yüzden sen hiiiç sıkma cancağızını, seni aramayan sormayan özlemeyen senin bir adımına on adım gelmeyen yansın derdine.❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama yahu? Ben hep o cici kızlardanım hep masumsun ben☺️💓 Ama işte gerçek dost anlayışı çok farklı olan insanlar var maalesef 💓

      Sil
  7. Dünyada her şey o kadar hızlı değişiyor ki; insanlar da değişiyor. Zaman geçtikçe her şey seriliyor gün yüzünde. Bazıları da acı veriyor elbette. Yaşam işte! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bu insanların değişimine yetişemiyorum ayol.☺️

      Sil
  8. Oncelikle Merhaba , insan illaki bir dosta ihtiyaç duyuyor hayat yolunda. Ama ben öyle ömür boyu dostluk kavramına inanmıyorum. Özellikle bizim devrimzde hiç inanmıyorum. Yediğim içtiğm ayrı gitmeyen 8 yıllık arkadaşım evlendi 1 saatlik uzaklikta oturuyor ve daha Bebeğimi görmeye bile gelmedi. Ki görmeyi geçtim ben uykusuz yorgunken falan gelmesi lazımdi yardıma eğer gerçek dostsa. Ya da en azından dogumumda gelebilirdi. Ben sonsuz ve gerçek dostluğa istisnalar dışında inanmıyorum. O yüzden hayatın akışına bak geride kalmak isteyenler bırak orda kalsın ve arkandan baksınlar (: sevgiler 💛

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya gerçekten her şeyi geçtim doğumunuza kesinlikle gelmesi gerekirdi...Ya tabi ki günümüzde çok zor ama olanlar da var.Ben de diyorum Ki keşke istisna olsak..Ama haklısınız giden geride kalsın..Benden de kocccaman sevgiler 🖤🖤

      Sil
  9. Canım benim hayatına daha böyle bir sürü kişi girip çıkacak, üzme sakın kendini :) bir noktadan sonra ise sende sana değer veren kişiye değer vermeye başlıyorsun işte o zaman dostlukların oluşuyor işte :)) Herkesi mutlu edemezsin önemli olan senin mutluluğun unutma, öptüm seni muck muck :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aslında asıl problem hiç beklemediğimiz kişilerdEn yediğimiz kazık oluyor canımcım.Ama tabi ki kendi mutluluğumu onunkine değişmem😂😂💓💓💓

      Sil
  10. Hayat sana daha iyilerini vermek için geri kalanları temizliyor diye düşünebilirsin belki

    YanıtlaSil