16.4.17

SİMLİ'NİN SÜRPRİZİ?? / VE GEZİ PLANI

Yazıya girmeden önce sevgili Efsa ve Sevgili Esila'nın Annişinden ayrıca beni marka mimine davet eden tüm dostlarımdan çok çok özür diliyorum.Umarım beni affedersiniz. Maalesef mimi yazamayacağım.Aslında bu hafta o mimi yazacaktım ama araya bir sürü şey girdi ve maalesef o mim dışında ertelemek zorunda kaldığım yazılarım o kadar çok ki! Hepinizden tekrar tekrar özür diliyorum umarım beni affedersiniz:(
EVET BİR SÜRPRİZİM VAR!
Bildiğiniz ve bilmiyorsanız şimdi öğreneceğiniz üzere başta bloğum bir seyahat bloğuydu.Fakat çok fazla gezip tozamadığım için sonradan gezi ve günce haline getirdim bloğumu.

EVET SÜRPRİZİ AÇIKLIYORUM: BURSA-ÇANAKKALE-EDİRNE-İSTANBUL/4 GECE 5 GÜNLÜK BİR GEZİ!! Sizi bilmiyorum ama ben gerçekten çok mutluyum.Çünkü Mayıs ayından itibaren bundan çok daha sıkı bir tempom olacak ve gezip tozmaya vaktim olmayacak gibi görünüyor.Çalışmalara başlamadan önce çok iyi motivasyon oldu bizlere:)))
Gezi boyunca gün gün yazmayı düşünüyorum size ama bildiğiniz gibi çoğu otellerde T.C. numarası verilmeden internet şifresini alamıyoruz ve ben bunu çok gereksiz görüyorum.Yani eğer şifreyi bize herhangi bir karşılık istemeden verirlerse her gün yazmaya çalışacağım fakat vermezlerse maalesef geziden dönünce gün gün yazacağım.Çünkü sadece ailemle iletişime geçecek kadar internet paketim var ve bu paketle blog yazmaya kalkarsam yazılar yarım kalır.Umarım interneti kolayca kullanabiliriz,dualarım bu yönde....

Şimdi gelelim nasıl bir programmış?


1.GÜN(26 NİSAN 2017)

  • İlk olarak uçak ile Bursa'ya gidiyoruz.
  • Gidilecek yerlerden bazıları: 
  • Tophane Mevkii, Bursa Ulu Camii ,Emir Sultan Türbesi..
2.GÜN(27 NİSAN 2017)

  • Çanakkale'ye geçiyoruz.
  • Gidilecek yerlerden Bazıları:
  • Seddülbahir Bölgesi, Yahya Çavuş Anıtı, Kabatepe Müzesi, Anzak Koyu, Lone Pie, 57.Alay Şehitliği, Conk Bayırı, En son olarak Çanakkale destanını 3 boyutlu izlemek için Simülasyon Merkezine...
3.GÜN(28 NİSAN 2017)

  • Feribot ile go to the Edirne:)))
  • Gidilecek yerlerden bazıları:
  • Bucuk Tepe Tabyası, 2.Beyazid külliyesi Sağlık Müzesi, Saray mutfakları vs., Tarihi Meriç Köprüsü, Selimiye Camii....
4.GÜN(29 NİSAN 2017)

  • Go to the İstanbul:))
  • Gidilecek yerlerden bazıları:
  • Topkapı sarayı, Yerebatan Sarnıcı, Million Anıtı, Alman Çeşmesi, ....
5.GÜN(30 NİSAN 2017)

  • Çamlıca Tepesine Gidiyoruz
  • ViaPort AVM'ye gidiyoruuzzz:)))
  • GÖZLER YAŞLI.. GEZİMİZİ SONLANDIRIYORUZ:)))
HAFTAYA DA GİTMEDEN ÖNCE BİR ŞEYLER YAZACAĞIM ALLAH'IN İZNİYLE.
SİZİ SEVİYORUM..

27 yorum:

  1. Vay çok güzelmiş canım benim Gez bakalım tadını keyfini çıkar güzel paylaşımlarini bekliyoruz güzel yüreklim 😊😁😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim canım benim ❤❤😍❤❤❤❤❤❤❤

      Sil
  2. Edirne hariç biliyorum zaten Bursadaym :))) oyy bizim buralaramı gelcen canimcim sennnnnn 💕 simdiden iyi gezmeler merakla bekliyorum yazilarini 😘😘💙💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Be seni İstanbul'da sanıyordum canımcım😂 Teşekkür tatlım yazacağım inşallah❤️

      Sil
    2. İyiki de orda değilim.Nasilda kalabalikmis orasi iyhhh hic sevmem kalabaligi 😀 tamam canm benm iyi gezmelerr 💕💕😍😍

      Sil
    3. Ay ben de hiç sevmem😂❤

      Sil
  3. Cok güzel bi gezi planı.Şu Çanakkale ye gitmek bi nasip olmadı.Bence geziden sonra güzel bol resimli bi yazı hazırlayın.Bizde gezmiş kadar oluruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet öyle yapacağım❤ Ama sizce çektiğim fotoların detaylarını nasıl aklımda tutabilirim? Var mı böyle bir yöntem😂

      Sil
  4. Bayağı hareketli 5 gün sizi bekliyor desenize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet ama açıkcası çektiğim fotoların nerde çekildiği vs. Nasıl aklımda tutacağımı düşünüyorum:(😂

      Sil
  5. eğlen kuzum bu gezi de :)

    YanıtlaSil
  6. çanakkaleye benden selam söyleyin ve lütfen kadir ustadan veya çerkezoğlundan fırınlanmış peynir helvası yemden çıkmayın ordan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet kağıtta onlar da yazıyordu.Alacağım tabi ki😍😍 Şimdiden Çanakkale'nin de size selamı var❤❤

      Sil
  7. gelibolu yarım adasından merkeze geçmezseniz o taraftada vardır illa yapan yer,yiyin mutlaka peynir helvası. tekirdağın balıkesirn helvalarınan çok daha tatlı ve güzeldir bizim helvamıs :)) bu arada blogumda çekiliş var herkesi beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya büyük ihtimalle gideriz o taraflara.Bu yazdıklarım sadece bazıları.Ben katılamam ama tabi ki güzel bloğunuza gelip Google+ yaparım kii😍😍😍

      Sil
  8. maşallah keyifli yolculuklaar. kim tutar seniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim tutar beni deeep😂😍😍😍❤❤

      Sil
  9. Viaport'a mı geliyorsun , bizim evim hemen oraya yani O.O şoktayım :D Bursa ve Çanakkale , galp galp = ben , çok özledim oraları ya , iyi eğlenceler , benim yerime de gez :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım avmyi iptal ettiler Çamlıca'ya çıkaracaklarmış onun yerine.En çok senin yerine gezcem 😂😂😍😍😍

      Sil
    2. Ay boş ver avmyi zaten çamlıca daha güzel , inşallah çok kalabalık olmaz da rahat gezersin :D

      Sil
    3. Ya canım oraya da gidemedik.Uçağı kaçıracaktık.Bir de oraya gitseydik imkanı Yok yetişemezdik 😂

      Sil
    4. Güleyim mi üzüleyim mi bilemedim şimdi :D

      Sil
    5. Gülek en iyisi😂😂

      Sil