─░NSTABLOGGERLIK??­čśí

G├Ârd├╝k├že sinirleniyorum ,sinirlendik├že g├Âr├╝yorum ­čśé Ya ben bu yaz─▒mda sizlere ├žok sinir bozucu bir durumdan bahsetmek istiyorum:─░nstabloggerl─▒k.
G├╝n i├žinde o kadar ├žok instablog g├Ârd├╝m ki sonunda dayanamad─▒m buraya yazmaya karar verdim ­čśí
─░nstabloglar─▒ asla Ve asla ger├žek bulmuyorum! Bak─▒n blogger ├╝zerindeki blo─čunun instagram sayfas─▒ olanlara laf─▒m Yok kesinlikle...

Asl─▒nda ├Ânce instabloggerl─▒k neymi┼č onu bilmemiz laz─▒m.
─░nstablogger,instagram ├╝zerinden yay─▒nlad─▒─č─▒ foto─čraflar─▒n a├ž─▒klama k─▒sm─▒na bir ┼čeyler yaz─▒p , Bir nevi bizim yazd─▒─č─▒m─▒z blog yaz─▒lar─▒n─▒ instagram ├╝zerinde yazan s├Âzde blogger(Simli S├Âzl├╝k­čśé)
Yani biraz daha a├ž─▒klamak gerekirse EMEK HIRSIZI.Yani biraz daha a├ž─▒klamak gerekirse e─čer,bizim saatlerimizi ay─▒r─▒p yazd─▒─č─▒m─▒z yaz─▒lar─▒ k├╝├ž├╝k bir alana yazmaya yetecek kadar de─čersiz g├Âren insanlar oluyor kendileri.
Amac─▒m kesinlikle bir tart─▒┼čma ortam─▒ yaratmak de─čil.Kalp k─▒rmak,incitmek hi├ž de─čil. D├╝┼č├╝nsenize sizin belki de g├╝nlerce ├žal─▒┼č─▒p ├žabalay─▒p yazd─▒─č─▒n─▒z yaz─▒lar─▒ ba┼čkalar─▒ maksimum 10 dakikaya s─▒k─▒┼čt─▒r─▒yor­čśÉ­čśÉ ├ťstelik bilmem ka├ž bin tane takip├ži bilmem ne?? (Ki ├žo─čumuz ├╝ye i├žin blog yazm─▒yoruz!) ─░┼čte tam da buras─▒ s├Âz├╝n bitti─či yer...
─░nstabloggerlardan ricam Ne olursunuz bizi bu kadar basitle┼čtirmeyin.Bloggerl─▒─č─▒ bu kadar basitle┼čtirmeyin.Emeklerimizi bu kadar hafife almay─▒n.... Yapmay─▒n bunu. Bize sava┼č a├žmay─▒n.!!

Bloggerl─▒─č─▒ temas─▒z,├Âzg├╝n i├žerik olmayan,sa├žmasapan bir alanda yaz─▒lan s├Âzde yaz─▒lar olarak genellendirmeyin! Bunu yapmay─▒n!! HAKKIMIZI YEMEY─░N!!

O kadar kodlarla u─čra┼čt─▒─č─▒m─▒z,s─▒rf ortaya g├╝zel bir tema ├ž─▒karal─▒m diye saatlerimizi verdi─čimiz bloglar─▒m─▒z─▒ basitle┼čtirmeyin!

Ya bir de hi├ž bir ┼čey yokmu┼č gibi ├╝st├╝ne "Ki┼čisel Blog" yok bilmem ne YAZMAYIN!!

 KISACASI BLOGGERLARA BUNU YAPMAYIN!

┼×imdi belki ├žok k├Ât├╝ yorumlar falan gelecek ama hat─▒rlat─▒r─▒m "Haks─▒zl─▒k Kar┼č─▒s─▒nda susan dilsiz ┼čeytand─▒r." 
Herkesin emeklerine,├Âzg├╝rl├╝klerine,haklar─▒na sayg─▒m─▒z var ama l├╝tfen sizin de olsun...
L├╝tfen bizi bu kadar de─čersizle┼čtirmeyin!! Kalp k─▒rd─▒ysam,incittiysem de hakk─▒n─▒z─▒ l├╝tfen helal edin❤

Yorumlar

  1. Bana g├Âre her uyguluma ama├žlar─▒n─▒n d─▒┼č─▒na ├ž─▒kmadan kullan─▒lmal─▒ ve geli┼čtirilmeli, sana kat─▒l─▒yorum..

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Kesinlikle­čśÉ Ya bir de blogger diyorlar ya ona sinir oluyorum ­čśí

      Sil
  2. eveeeet ├Âyleeee hakl─▒s─▒─▒n :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Hakl─▒y─▒m dimii ­čśé­čľĄ

      Sil
  3. ─░nstagram kullanmadigim icin bu yorumu bilmiyordum sayende ├Âgrendim ­čśś­čĺÖ ├Âyleyse e─čer haklisin.­č弭čĺĽ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tabi hakl─▒y─▒m yaniii­čśé­čśé❤️❤️

      Sil
  4. Bloguma ait bir instagram hesab─▒m var ama genelde blogumda kulland─▒─č─▒m g├Ârselleri payla┼čmak i├žin kullan─▒yorum. Orada takip├ži say─▒s─▒n─▒ y├╝kseltmek inan─▒lmaz kolay ve ├žok bir ├žaba sarf etmeyede hi├ž gerek yok. S├Âyledi─čin gibi bir blogla kar┼č─▒la┼čt─▒r─▒lamaz bile. Blogurda ├Âzg├╝n bir i├žerik haz─▒rlamak g├╝nlerce s├╝r├╝yor ancak ─▒nstagram i├žin g├╝nde 5-10 dk ay─▒rman yeter. Ancak bu durumu takmana gerek yok. Emek harcad─▒─č─▒n s├╝rece her zaman kazanan tarafta olacaks─▒n ne de olsa. :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tabi ki hepimiz kazanan taraftay─▒z ­čśŹ­čśŹ Zaten bloggerdaki blog i├žin a├ž─▒lan instagram hesaplar─▒na laf─▒m Yok hatta keyifli oluyor tak─▒lmas─▒.Ancak ke┼čke Bloggerl─▒k bu kadar basitle┼čtirilmese­čľĄ­čľĄ

      Sil
  5. maalesef ki payla┼č─▒lan g├Ârsellerin bir ├žo─ču da kopya yat─▒p kalk─▒p pintereste dua etmeliler, bende instagram─▒ seviyor ve kullan─▒yorum belki 3- 5 ki┼či ordan ├ž─▒karda blog okumaya ba┼člar diye.....

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ya evet bir de internetten ┼čurdan burdan al─▒yorlar g├Ârselleri.Ben de kullan─▒yorum Yani asl─▒nda Yen'i a├žt─▒m Ve ki┼čisel hesap olarak kullan─▒yorum ama b├Âyle ┼čeyler g├Ârd├╝k├že insan so─čuyor uygulamadan.­čśÉ

      Sil
  6. instagrama resim y├╝klemekle blo─ča yaz─▒ y├╝klemeyi nas─▒l k─▒yaslayabilmi┼čler pes.Bu arada seni mimledim bekliyorum :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Oo harika ­čśŐ Pazartesi de tatil bana evde bol bol bo┼č zaman─▒m var E─čer unutmazsam tabi ki yazaca─č─▒m.Unuturrsam hat─▒rlat ha­čśé

      Sil
  7. Simlimm nihayet m├╝sait olabildim :) bana mailden ulasirmisin blog icin �� ozlemhamdiakgun@gmail.com

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tamam tatl─▒m yaz─▒l─▒ haftam ge├žsin cuma veya cumartesi ula┼čay─▒m sana❤❤❤

      Sil
    2. Olur can─▒mc─▒m ne zaman rahatlarsan o zaman d├Ân.Acelem yok :) hadi insallah cok g├╝zel ge├žer s─▒navlar─▒n ­čśś­čśś­č弭čĺĽ

      Sil
    3. Tamam can─▒mc─▒m acelesi yok zaten ne zaman rahatlarsan o zaman :) hadi g├╝zel sonucla allirsin insallah ­č弭č弭蜜­čśś

      Sil
    4. Tamam can─▒mc─▒m­čĺÖ­čĺÖ Cumartesi okula gitmeyece─čim i├žin Cuma Ak┼čam─▒ bo┼čum.Hallederim o zaman❤️

      Sil
  8. ├çok hakl─▒s─▒n─▒z blog yazmak emek i┼či yaz─▒s─▒, g├Ârselleri, tasar─▒m─▒ her biri ayr─▒ emek istiyor. ├çok g├╝zel bir konuya de─činmi┼čsiniz ellerinize sa─čl─▒k :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ahaha dimi ama hakl─▒y─▒m­čśé­čĺÖ As─▒l sizin ayaklar─▒n─▒za sa─čl─▒k gelmi┼čsiniz blo─čuma­čśé❤❤

      Sil
    2. Blo─čunuza u─črayacakt─▒m bulamad─▒m.sildiniz mi­čśó

      Sil
  9. Ay simliii ger├žekten sinir oluyorum bilmem ka├ž k takip├žisi var bide bunlar─▒n, hikayelerinde ayr─▒, profilde ayr─▒ bir yere gittiklerinde be┼č bin tane farkl─▒ poz ve k─▒sa k─▒sa 2 c├╝mle. Yemin ederim ├žok s─▒k─▒ld─▒m. Maalesef benim arkada┼č listemde de var bir iki tanesi.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ya can─▒m evet diyorum Ya 2 c├╝mle yaz─▒p bilmem ka├ž k takip├ži... Yaz─▒k ya ger├žekten Emeklerimize yaz─▒k.Bende de var bir tane.Ge├žen g├╝n sordum sen normal blog a├žsana diye­čśé Dedi ki a├žmay─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum ­čśé­čśé t├╝m bloggerlar bir olup bunlara blog a├žt─▒rsak ya­čśé­čśé­čśé

      Sil
  10. Kesinlikle kat─▒l─▒yorum. Ben onlara blogger demiyorum zaten. Bloggerl─▒k emek i┼či, ├Âyle bi foto ├žek koy, alt─▒na iki sat─▒r yaz olmaz. Ama takip├žilerin de kolay─▒na geliyor. Okumak zor geliyor millete, fotoya bakay─▒m, be─čenip ge├žeyim modundalar.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen ├Âyle.Ya tamam ├žok dA d├╝r├╝st ger├žekten emek verenler de var onlara s├Âz├╝m Yok ama gerisi ger├žekten emek h─▒rs─▒z─▒ ☹️

      Sil

Yorum G├Ânder

Pop├╝ler Yay─▒nlar