ELECTRONIC GADGETS ~STATE OF THE ARTS­čĹĆ­čĆ╗

Hello everyone! How are you today? If I expect the illness,I am very good.Yes, I was sick ­čśĚ.Because the weather is -3 degrees Celsius today.!! I didn't go to school today,Because I was sick and I will have The Turkish Exam On Monday ­čś▓ I would write this article on Sunday but I have a lot of homework ­čôÜ this weekend and I will study for the exam on Sunday ­čś«
You know,If I had more time,I would more speak­čśé But I must pass on the article now­čśâ✨

Electronic gadgets are very important for the people at the present time ­čśŹBecause they are excellent gadgets! Perfect and ideal ­čśâBecause they can do a lot of things that people can't do ­čśÂ For example;

THE DIGITAL CAMERAS ­čÄą 
I think they are interesting!! A small gadget can store thousands of pictures!! But we can't!! It is amazing,isn't it? We can take very good pictures with a digital camera ­čÄą WE CAN IMMORTATE THE MEMORIES!! It is amazing ­čśë 
Furthermore, We can be easily the pictures transferred from our computer or our memory stick, I think it is wonderful. Your memories are with you everywhere!!
To sum up,I believe the digital cameras are the state of the art! And I believe,they will be most important electronic gadgets in future­čśâ­čśë( after the phone and television)­čśé
Thanks for reading ❤
Your comments are important for me ❤
What do you think about electronic gadgets?­čĺľ
Xoxo ❤❤❤✨
-----------------------
Herkese merhaba! Bu g├╝n nas─▒ls─▒n─▒z? E─čer hastal─▒─č─▒ saymazsam ben ├žok iyiyim.Evet hasta oldum­čśĚ ├ç├╝nk├╝ hava -3 derece!! Bu g├╝n hasta oldu─čum i├žin okula gitmedim ├ž├╝nk├╝ pazartesi T├╝rk├že s─▒nav─▒m var ­čś▓Bu yaz─▒y─▒ pazar g├╝n├╝ yazacakt─▒m ama bu hafta ├žok fazla ├Âdevim var­čôÜ Ve bu haftasonu pazar g├╝n├╝ s─▒nava ├žal─▒┼čmam laz─▒m ­čś«
Biliyorsunuz E─čer daha fazla zaman─▒m olsayd─▒ daha ├žok konu┼čurdum­čśé Ama ┼čimdi yaz─▒ya ge├žmem laz─▒m ­čśâ✨


Teknolojik aletler  g├╝n├╝m├╝zde insanlar i├žin ├žok ├Ânemli ­čśŹ ├ç├╝nk├╝ onlar muhte┼čem aletler­čśâ├ž├╝nk├╝ onlar insanlar─▒n yapamad─▒─č─▒ bir ├žok ┼čeyi yapabiliyor­čśÂ├ľrne─čin;
D─░J─░TAL KAMERALAR ­čÄą 
Bana kal─▒rsa onlar ilgin├ž,Harika ┼čeyler!! K├╝├ž├╝k bir alet binlerce foto─čraf─▒ depolayabiliyor!! Ama biz insanlar bunu yapam─▒yoruz!! Harika de─čil mi? Bir dijital kamerayla Harika resimler ├žekebiliriz­čÄąANILARI ├ľL├ťMS├ťZLE┼×T─░REB─░L─░R─░Z!! Harika­čśë
Ayr─▒ca resimleri kolayca bilgisayara veya (depolama ┼čeysine­čśé Ad─▒n─▒ unuttum) aktarabiliriz.Bence bu muhte┼čem bir ┼čey.An─▒lar─▒n hep seninle!!!
├ľzetle ben dijital kameralar─▒n birer teknoloji harikas─▒ olduklar─▒na inan─▒yorum Ve bence onlar gelecekte en ├Ânemli teknolojik aletler olacaklar­čśâ­čśë( telefon Ve televizyondan sonra)­čśé
Okudu─čunuz i├žin te┼čekk├╝rler ❤
Yorumlar─▒n─▒z Benim i├žin ├Ânemli❤
Siz bu konuda Ne d├╝┼č├╝n├╝yorsunuz?­čĺľ
Sizi seviyorum❤❤❤✨

Yorumlar

  1. Daha ne kadr geli┼čtirebilirler acaba diye d├╝┼č├╝n├╝yodum yazini okurken ­čśâ

    Hosgeldin bu arada simcim ­čśâ ├Âzledik valla ­čśâ ­čĺÖ­čĺÖ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ho┼čbuldum can─▒mc─▒m ­čĺľ­čĺľ­čĺľ­čĺľ ben de ├žok ├Âzledim hepinizi✨✨✨✨

      Sil
  2. Firstly, I hope you will get better soon. :) And I absolutely agree with you about the digital cameras. Actually, in general terms, photography is a great thing to make the moment permanent. ­čśë Thanks for your great post.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Dear,thank you for your good wishes and comment.I love you ­čśś Sweety❤❤

      Sil
  3. Merhaba biraz ge├ž kald─▒m kusura bakmay─▒n :) Bana Buradan yazarm─▒s─▒n─▒z Acaba :) ya─čmur beyazolrak ge├žiyor mailde ad─▒m
    sessizkalmak@gmail.com

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Hi├ž ├Ânemli de─čil hallederim hemen­čśâ

      Sil
  4. makalenin ingilizcesinde d├╝zeltme yapabilir miyiim, e─čer isterseeen :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Neden olmas─▒n? Sen belgesel ├ževiriyordun de─čil mi yanl─▒┼č hat─▒rlam─▒yorsam:)). Yanl─▒┼člar─▒m var ama gittik├že d├╝zelir umar─▒m­čśŹ

      Sil
    2. d├╝zelir elbetteee :) yanl─▒┼člar olur ki zateeen :)

      we can easily transfer pictures olacak.

      can be transferred passive c├╝mle olmu┼č.

      pictures can be transferred olur yani.

      the most important olacak.

      azc─▒k yanl─▒┼č yanii.

      if ─▒ expect the ilnnes ne demek istedin kii. virg├╝lden sonra because'un b si k├╝├ž├╝k olcak.

      ─▒ would speak more olacak.

      ama hepsi g├╝zel minik yanl─▒┼člar olur kiii :) bol bol yaz i┼čteee :)

      Sil
    3. Olacak olacak da sen simli de bunlar─▒ tekrar d├╝zeltip g├╝ncelleyecek potansiyeli g├Âr├╝yor musun?­čśé­čśé­čśé

      Sil
    4. Ayn─▒ kafaday─▒z ­čśé

      Sil
  5. Merhaba blogunuzu yeni ke┼čfettim ve art─▒k takipteyim :)
    Bana da u─črarsan─▒z ├žok sevinirim...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. U─čramaz m─▒y─▒m hi├ž ❤

      Sil

Yorum G├Ânder

Pop├╝ler Yay─▒nlar