BUZ PATENİ KOMBİNİ⛸

Ya sizde de böyle oluyo mu? Hafta içi aklıma bir sürü yazı geliyor ama hafta sonu olunca sıfır.
Ben de yazacak yazı bulayım derken zaman kaybetmek istemedim.Çook önceden hazırlamıştım bu kombini ama hep araya başka yazılar girmişti.
Ve bu gün patende yere bir düşüşüm var bir ben biliyorum bir ALLAH!! Bildiğiniz kafa üstü çakılmaktan son anda kurtuldum.Evet tabii ki yine iç Çelik denen saçmalığı yapmaya çalışırken😂
Neyse bakın şimdi size bu günkü kombinime çok benzeyen bir kombin göstereceğim❤❤❤



Öncelikle buz pateni yapan Ve yapacak arkadaşlarıma önerim uzun montlardan,geniş eşofman vb.şeylerden uzak durmaları.Çünkü her ne kadar pro olursanız olun o düşmeden 2 saniye öncesindeki korku herkeste oluyor! Sadede gelecek olursam,Geniş şeyler pateninize takılabilir,düşme anında sizi yavaşlatabilir ve kurtulma ihtimalinizi azaltır,YANİ DİYORUM Kİ PATENDE GENİŞ KIYAFETLER KAFANIZI KARIŞTIRABİLİR(DENENDİ ONAYLANDI😂)


Kombine gelecek olursak(uzun uzun başlıklarla bunaltmak istemiyorum tek seferde anlatacağım😂)
⛸Pelerin tercih etmemin nedeni,kollar kaldırılarak yapılan hareketlerde Harika bir görüntü vermesi.Çok uzun olmaması da ayrı bir güzellik,kafamız karışmıyor😂😂

⛸Üstten tercih ettiğim şu garip kollu kazak😂 Siyah taytla bütünlük sağlasın istedim.Gerçi pelerini kapalı kullanırsak görünmeyecek bile.Geçiyorum..

⛸Tayta gelecek olursak,Pelerinin altından hoş bir görüntü sağlıyor.

⛸Eldivenler çok gerekli 😂 DONMAK İSTEMİYORSANIZ. Ama buz patenine giderken BANA KALIRSA parmakları açık eldivenler tercih edin.Hem görüntü olarak Hem de işlevsel bakımdan Çok daha iyi.

⛸Boyunluk kullanmasanız da olur.Ben şahsen çok kullanmıyorum.Ama böyle bir kombinle güzel durur.

⛸Saç bandı.Ben patende saçlarımı toplamayı hiç sevmem.Çünkü dönemeçli hareketlerde saçlar harekete bir görsellik katıyor.Ve de tabiki sıcak tutuyor.Ama saçlarınızın önünüze gelmesini engelleyeceksiniz ki yere çakılmayın!!

Paten ve ruja değinmeme gerek yok.Umarım sıkıcı bir yazı olmamıştır.Çoook seviyorum ❤❤❤
Siz kombin hakkında ne düşünüyorsunuz?❤

Yorumlar

  1. Canimcim biseyin yok dimi iyisindir insallah.

    Bu kombin cok tatli bence.Pelerinin rengi ayri bir güzel.Patende giyemesemde disarda tercih edebilirim 😃 ben begendim.Sanada yakismistir ki kesinnnnn 💙💙💙💙🌼🌼🌼 dikkat et kendine bidaha düsme o harekettende uzak dur haha 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canımcım kafamı çarpmadım Allah'tan.iyiyim❤ Çoook tişkür ettim sana❤❤ Uzak durmaya çalışacağım 😂😂😂😂😂

      Sil
    2. Tatlı arkadasim benimmmm 💙💙💙💙💙 iyi olmana coook sevindim kiii 😘🌼😘🌼

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun canım benim dikkat kendine 😊 pekte güzelmiş kombinin bende normal paten istiyorum ama annemle henüz anlaşamadık 😁😁😊 bakalım bu sefer olacak inşallah 😊 sevgililer canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkürler canımcım❤❤
      İnşallah annen kabul eder.Spor yapmak insanı rahatlatıyor❤️❤️

      Sil
  3. Yeni kişisel bir blog açtım. Yaşadıklarımı sizlerle de paylaşmak isterim. Takibe alıp, destek verirseniz çok memnun edersiniz beni.. Başarılar dilerim :)
    blogum: https://benirva.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akşam uğrayacağım mutlaka ❤

      Sil
  4. ayyy amaniin geçmiş olsun ben de korkarım patende düşmekten ara sıra kayarım zatensi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım geçmiş oldu😂❤ Amanın sen de dikkat et kafaya😂😂❤❤

      Sil
  5. Evet oluyor :D artık unutmamak için not alıyorum hatta gerçi yine unutuyorum da neyse :D
    Ay ne güzel ya , paten yapıyorsun, ben çok korkarım ya hiç kayamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım sen en azından not alma zahmetine giriyorsun ben onu dA yapmıyorum.😂
      Zor değil canımcım.Yapabileceğine inanıyorsan yaparsın💪🏻💪🏻😍😍

      Sil
  6. Ah kuzumm geçmiş olsun, ben düz yolda duramadım düştüm de hele ki paten de düşmek... Çok çok geçmiş olsun canımcım. Bu arada yazını okurken kaymayı ne çok özlediğimi düşündüm yaşlandım ben ya. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım çok teşekkür ettim yorumun için❤❤ Eğer kaymayı gerçekten istiyorsan buna hiç bir şey Yok engel olamaz👍🏻 İyi düşün Ve kararını ver en azından halk saatlerine falan git insanı dinlendiriyor❤❤❤

      Sil
    2. Ahh simlicim ahh federasyon üyeliğim bile vardı benim bir zamanlar artık Masal birazcık daha büyüyünce ona ögretirken kayarım ben anca 😙😙

      Sil
    3. O daha güzel olur aslında😍😍😍

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar