1.2.17

MİM / BLOĞUMUN İSMİ NERDEN GELİYOR?

Herkese merhabalar! Şu sıralar ortalarda yeni bir mim dolaşıyor.Bir çok kişide gördüm ama sevgili simliciklerini mimlemeyi unutmuş olsa gerek bu blogger arkadaşlarım😂  Ben de artık ilk gördüğüm yerde üstüme alınmaya karar verdim ve Şeydoş'un (Şeydanın Günlüğü) bloğunda gördüm bu mimi.E tabiki hemen üstüme alındım.Peki başlıyorum o zaman;
  Neden Simli Nane'nin Güncesi?
Çünkü ben blog ismimi değiştirirken, bu sefer çok orijinal bir şey olmasını istemiştim.Hatta günlerce düşünmüştüm acaba Ne olsa diye.Sonra bir kağıda sevdiğim bütün şeyleri yazdım.Sonra onları birleştirerek isimler elde ettim.Hatta hatırladığım kadarıyla şunlar vardı;

Simli Pudra-Simli Pudram
Aydaki Sim
Simli Kahve
Kahvemin Simi
Siyah düşün
Şimdilik bunları hatırlıyorum.Beğendiyseniz gönlüm vardır kullanabilirsiniz😊
Sonra listemdeki sim ve naneyi birleştirince ortaya Simli Nane çıktı.Fakat sonuna güncesi ekledim çünkü arama motorlarında çıkması daha kolay olurdu.İşte benim serüvenim böyleydi.Sonra da ortaya 'Simli Nanenin Güncesi' çıktı💖

Peki ben kimlerinkini merak ediyorum?
Ve herkeslerinkini merak ediyorum 💖💖💖
Musmutlu Günler

28 yorum:

  1. Değişik bir blog ismin var. Merak ediyordum hikayesini :) Simli nane akılda kalıcı ve dikkat çekici bir isim olmuş bence ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim böyle düşünmene canımcım 💖💖💖 Seviyorum seni 💖💖💖💖

      Sil
    2. Ben de ben de ❤️❤️❤️😀

      Sil
    3. 💖💖💖💖

      Sil
  2. Ben cok farkli hayal etmistim senin adinin acilimini 😁😁 simli yi süsten püsten, naneyide hani halk arasında kırılgan, çabuk alınan lara derler ya ikisinin birleşimi sanmıştımm.. 😚😚 en kisa zamnda mimimi yaziyor olacağım tesekur ederimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay o da iyiymiş aslında.Aklıma gelseydi bundansa onu yapardım😂
      E hadi bakalım bekliyorum 😍💖

      Sil
    2. Simliciğim mim cevabım :) http://masalzehra.blogspot.com.tr/2017/02/mim-blogumun-ismi-nereden-geliyor.html

      Sil
    3. Aaa geliyorum hemen💖

      Sil
  3. Ne çok sim var, sim sim simmmm :D beni mimlediğin için çok teşekkürler , bakalım vaktim olunca yazıcam bende ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sim Bitanedir!😂
      Teşekkürler davetimi geri çevirmediğin için.Merakla bekliyorum canımcım 💖💖💖

      Sil
    2. Simli yazdım bilene , çalışkan bloggerım derdim de kaç gün oldu :D

      Sil
    3. Ayy dur geliyorum canımcım 💜

      Sil
  4. Blogta olduğumdan beri ilk mim davetini senden aldıım:) benim isim hikayem senin ki kadar orijinal olmasa da bu nazik davetini en kısa zamanda yerine getireceğim,çok teşekkür ederim davet için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa öyle mi? Ne mutlu bana o zaman,sana bir ilk yaşatmışım💖 Merakla bekliyorum canımcım💖💖💖💖 Bitanesin💜

      Sil
  5. Nanişimmmm 😃 bu mimi bende yaptım ama kimseyi mimlemedim.cnkü yapmadıklarında bozuluyorum 😀 isteyen yapsın demistim 😃

    Çok beğendim ben bu ismi yaaa 👍 Aklınla bin yasaaaa 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay canım bir de bana sor!! Daha ilk mimimde birisi yapmayınca bozulmuştum baya!! Sonra sinirlendim yazıyı güncelleyip onun ismini sildim 😂😂 Pişman mıyım? Hayır😂 Seni de mimleyecektim ama baktım yapmışsın💖 Seviyorum💖 Hem de çok💖

      Sil
    2. Ben komple isimleri sildim haha 😃.bidada yazmam ama beni mimleyebilirsin yaparim ben canımcım senide kırmam kiiii 😃

      Sil
    3. E beni kırma o zamannnnn😊😊😊😊😊😊💖💖💖💖

      Sil
  6. Merak ettiğim isimlerden biriydi :) öğrenmiş olduk bloğunun hikayesini :) teşekkürler mimi yaptığın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben teşekkür ederim asıl.Seviyorum seni,sizi mi demeliydim😊😍😍😍

      Sil
  7. Tamam bidahaki mime davet edersin madeeemm 💝💝💝

    YanıtlaSil
  8. heyoooo ilk yorumu yazamamışım kiii buühüüü :) bi deee baksanaaa, simli nane ismi benim duyduğum gördüğüm en güzel isimlerden biriiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkürler deep💜 Sana bir itirafta bulunayım mı? Blog ismimi değişirken seninkine çok özenmiştim💜💜 bitanesin cınım😍

      Sil
    2. eski ismin neydi yau :)

      Sil
    3. Melisa'nın Tatil Günlüğü😒

      Sil
    4. az hatırlıyorum bak, amaaa ne zamandı ki yaa, çok gelmiyoduk demek ki birbirimizin bloguna :)

      Sil
    5. Demek ki canımcım.Aslında ben seni İlaydanın bloğundan görmüştüm bir kaç kez😊💖

      Sil