VİNTAGE AŞKI HİÇ BİTMESİN! #1

Bu gün sabahtan beri ne yazacağım diye düşünmekten beynim yandı! Yok aklıma fikir mikir gelmiyor,YOK!! Sanki gökten fikir yağarken ben şemsiye açmışım gibi!!

En sonunda yok böyle olmaz dedim.Aklıma ilk geleni yazmaya karar verdim.Ama işin doğrusu en son odamdaki radyoya bakıyordum sonra birden kendimi vintage görselleri içinde buldum:D
O zaman uzatmıyorum Çenecim susarsan?

İlk olarak Vintage Ne?
Sözlük anlamı olarak;geçmiş dönemlere ait tek ve özel parça veya da koleksiyonlara  verilen bir moda terimi ismidir,deniliyor.Ha ama bana sorarsanız daha kolay açıklarım;ponçik,minnoş şeysiler:))

O zaman şuraya biraz ponçik minnoş şeysi resimleri koyayım da canınız çeksin mademmmm:)))))
***Görsellerin hiç biri bana ait değildir. Google Görseller'den alıntıdır***

Biri bana bundan bulsunnnnnnnnnnnn!!!!!

Bizim mutfak böyle olsaydı mutfak işlerini anneme bırakmazdım herhalde :D

Böyle ponçiğin ancak böyle ponçik odası olur herhalde!

BA-YIL-DIM.



Barbie'nin mutfağıymış ama kullanmıyorsa ben alabilirim.😂

Annem görse bayılır.Gerçi ben de bayıldım orası ayrı.:D





😍 



Yorumsuz..

Bana bundan bulun yoksa kızınız ölür!! :D

Hepsi çook tatlı ama ben tabiki de daha tatlıyım.Orda şüpheniz olmasın:))))
Böyle nasıl anlatsam,dilediğiniz her bir şeylerin kafanıza yağmur tanesi gibi böyle sağanak sağanak yağmasını,dualarınızın kabul olduğu musssssssssssssssmutluuuuuuuuuuuuuuuu bir gün geçirmenizi diliyorummmmmmmm!!!
Biliyorum beni seviyorsunuz :d
Sizi sevdiğimi söylemiş miydim?😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💜💜💜💜💜

Yorumlar

  1. Bizde seni I LOVE kiii😃 bunların hepsi çok tatlişlerrr keske bizim olsaaaa 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seni daha çok seviyorum ama olsun 😂 Ay keşkeeee 💜💜

      Sil
  2. Hepsi aşırı derecede " Minnooşşşş " !! Süper bir yazı olmuş canım benim 😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum canımcım 🎀🎀

      Sil
  3. görseller harika , bende bayıldım ama her şeyimin Vintage olmasını ister miydim bir düşünmek gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet hepsi birbirinden güzel ama sanırım ben her şeyimin vintage olmasını istemezdim.Boğar beni😂😂😂💙

      Sil
  4. Elbiseye bayildimmm desem yeridir. Mutfağa da herşeye herşeye. Hepsi benim olsun muu..😂😂😂

    YanıtlaSil
  5. ben sana en çok barbie ile en son çantayı yakıştırdııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en çok onları beğendim kiii💜💜💜💜💜
      Çanta zaten mükemmel 💜💜Tabi sen daha mükemmelsin💜💜💜💜

      Sil
  6. unuttum şimdi yaa senin feys twit insta var mıydıııı hangileri vardıııı söle de ona göre bişiler dicem deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Twit Yok canımcım.Feysimi çok nadir olarak kullanıyorum.İnsta kullanmıyorum blog için.💜💜💜

      Sil
    2. tamam feyste blog gruplarımız var orlarda da yayınlarsın yazılarını diye söledim. bi zaman bakarsın benim blogda feys adresime filan ordan gelirsin blog gruplarımızı sölerin hepsine gelirsin işteee :)

      Sil
    3. Sen gel dersin de ben gelmezmiyim?🙂 En kısa zamanda İnşallah 💜💜💜 Seviliyorsun deep💜

      Sil
  7. Yaaa hepsi birbirinden güzel 😍 icimdeki vintage askı depresti 😁

    YanıtlaSil
  8. Eveett en tatlı sensin ^^ Ben en alttaki değil onun üst komşusu çantaya talibim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canımcım ❤❤❤❤
      Ay evet o da çok güzel yaaa😍😍😍

      Sil
  9. Fotoğrafların hepsi birbirinden güzel. Vintage güzelliği işte. Bu arada takibe aldım, bana da beklerim. :) https://ladyoflochaber.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizden güzel değil de gerçi hadi bakalım olsun😍
      Kahvaltıdan Sonra uçuyorum oraya😃

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar