23.1.17

ŞANS MİMİ

Öhöm öhöm! Yeni giriş buldum kendime okurcum! :D
Ben fazla uzatmıyım olur mu sevgili bay çenem???
Bak yine başladı konuşmaya sussana!!

Yalnızamaözgür arkadaşımız bir mim başlatmış,Sevgili ANNESİ'NİN PRENSESİ de bu mime herkesleri davet etmiş:))))))) Üstüme alınmazsam da olmazdı zateeennn:)))))))).Soruları çok beğendim veee elimden geldiği kadar uzun yazmaya çalışacağım tabikisi:)
O zaman başlıyorum!

HAYATTAKİ EN BÜYÜK ŞANSINIZ NEDİR?
Hayattaki en ama en büyük şansım böyle ponçik bir aileye sahip olmam:annem,babam,erkek kardeşim(ona abi demekten nefret ederim:D),4 tane teyzem,2 tane dayım,1 tane amcam,2 tane halam,minik ponçik ikizlerimiz(kuzenler),tontik dedelerim,anneannem,babaannem vsvsvs..
Bazen söylenirim erkek kardeşime(tamam kabul ediyorum ağabeyim!) ama seviyorum o gıcık şeyi:))

Ama tabi bir çok konuda çok şanslıyım ben Mesela şöyle özet geçeyim:
Başarılı bir öğrenciyim bunun bana her zaman bir artısı olmuştur.Mesela sınav akşamları çok heyecanlanmam genellikle(yalancııı!! -bi susar mısın?)

Yaşam alanım çok güzel.Kocaman bir site gibi! Her yerde ağaçlar var falan:D

Bloğummm  canımmmm.Kendimi geliştirmemde etkisi çok oldu.Mesela düşünüyorum da blogtan önce ben ne yapıyormuşum?

Hani demiştim ya ''Zaman akıp giderken kıymetli dostlar biriktirmeyi unutmayın.'' diye.Hah işte bende o kıymetli ponçiklerden çookkk var!

Sonraaa hayallerim vardır benim! Onların çoğusu gerçekleşir mesela.Çok Şükür

Mutluyum,huzurluyum daha ne olsun??:)))

Ama en önemlisi Allah'a şükredecek çook şeyim var! Bu da benim Şansım!!

Eveeeett ben mimi burada bırakıyorum.İsteyen alsın:))
*İsimle mimlemek istemiyorum.Sonra anlaşmazlıklar çıkıyor,kalp kırmaya,kırılmaya ne gerek var?
İsteyen alabilir mimi yapana da yapmayana da ponçik gülücüklerimden gönderiyorum:)

*:Lafım kimseye değil bu arada yanlış anlaşılmasın:))))))))

6 yorum:

  1. Aa ponçiklerin ponçik mimi olurmuş çok tatlı olmuş kii 😃 Teşekkür ederim adımı senin bloğunda görmek güzeldi.Hepp şanslı ol nanecim 🌼💗😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa o senin ponçikliğin bi kere taam mı?????💙💙💙💙💙💙💙
      Sen daha da şanslı ol bi keremm💙😊

      Sil
  2. ay bak valla sen gerçekten çok tatlı anlatıyon yaaa hep şanslı ol yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy valla sen benden daha tatlısın:)))) ponçik şeyy💙💙💙💙

      Sil
  3. Ay çok tatlı yazıyorsun ya ^^ ne güzel şükredebilmen , hayatın olumlu yönlerine bakabilmek her yiğidin harcı değil :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanlar şükretmeyi bilse dünya daha masum olacak ama bazıları bilmiyor işte.En iyisi boşvermek onları 😂💙

      Sil