MY SPECİAL WOOHOOBOX ÜRÜN TANITIMI

Şu an yazmaya Ne kadar üşendiğimi,Bir ben biliyorum bir Allah okurcum!😬
Özetlemek gerekirse başımı sınavlardan daha dün kaldırdım! Yaklaşık 1 aydır çaktırmadan her gün sınav yapıyorlar,ama yer mi Anadolu insanı? Yemez(yedi.)😂
Sanırım bu postu yayınlarken 5-6 kez mola veririm diye düşünüyorum.Aşırı ama aşırı ama aşırı-...-üşeniyorum! Ama kendime çeki düzen vermem lazım artık! Daha düzenli yazmak istiyorum Ve de şimdilik hedefim 50 üye.Hadi hayırlısı bakalım!

Geçen hafta woohoobox'taki bir kaç ürün dikkatimi çekti ve almalıyım dedim.Sipariş gelir gelmez atladım üstüne😂 Bu seferki My special Woohoobox oldu.Ürünlerin hepsini çok beğendim Fakat kusurlar da yok değildi.Peki ürünler hakkında ne düşünüyorum hadi beraber inceleyelim:
Satın Aldığım Ürünler

1-Panda Kalemlik🐼

İlk Olarak En çok hayal kırıklığına uğradığım ürün Bu Panda kalemlik oldu.Çünkü sitede biraz daha farklı Ve canlı gözüküyordu.Özellikle sitedeki resimde kalemliğe şekerlik katan yanaklarındaki pembeliklerin olmaması üzdü beni.Ama yine de beğendim.Mesela benim gibi kalemlikte aynı rengin


5 tonunu taşıyan bir öğrencinin kalemlerinin sığması takdire şayan!😂


2-Haftalık Retro Planlayıcı🗓
Bu ürüne tek kelimeyle Bayıldım! Ben sürekli bir şeyleri unutmaktan korktuğum için Çok işime yaradı Ve masamda yerini aldı:) Tek memnun kalmadığım özelliği ise kağıtların karton tabana sağlam yapıştırılmaması oldu.Çünkü masanızın üzerinde bir yere yaslayarak dik şekilde kullanmanız pek de uygun olmuyor maalesef.:(

3-Süper Kahramanlar Kitap Ayracı
İsmini tam hatırlamıyorum ama buydu sanırım.


Artık düzenli kitap okuma alışkanlığı kazanmak istediğim için odamda küçük bir kitaplık oluşturdum.

Bu ayraçları da o yüzden aldım.Böyle bir kitap okumak istiyor insan! Hiç bir memnun kalmadığım özelliği de yok:)

3-Peluş Meyve Pilot Kalem

Dış görünüş olarak bayıldım.Güzel de yazıyor Fakat bazen mürekkebi çok bulaşıyor elime.Onun dışında Bayıldım.

4-Baykuş Jel Pilot Kalem-tam hatırlamıyorum-
Yine dış görünüş olarak Bayıldım Fakat yine bu kalemde de mürekkep sorunu var.Ve de çok çabuk kirlendi! Ama işimi görüyor:)






5-Teneke Kutu
Dış görünüş olarak eh işte Fakat işlev olarak mütüş😂 Gayet geniş ve baya baya benim kolyelerimi aldı.Belki de benim kolyelerim azdır😂
Evet üşenerek yazdığım postumun sonuna geldik.Mobilden yazdığım için baya zorlandım ama umarım bir sıkıntı olmamıştır.

Mussmutlu bir yarıyıl tatili geçirmeniz dileğiyle 💙

Yorumlar

  1. Samimi ve içten blogunuzu yeni keşfettim ancak artık takipteyim, bize de bekleriz,
    http://hedefbodrum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler geliyorum ben de hemen...

      Sil
  2. hepsi şiriiiin :) son yazıma bi bak taam mıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geliyorum hemen deepcim 💙💙💙

      Sil
    2. Yaa deep beni ne kadar mutlu ettin anlatamam💙💙

      Sil
    3. allright theeen :)

      Sil
  3. woohoobox taibki en sevimli kutulardandır ben de blogda bahsettim bi kaç kez :) yeni yazıma da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa öyle mi? Ben de bakacağım woohoobox yazınıza.Tabii ki son yazınıza da💙💙💙💙

      Sil
  4. güle güle kullan....
    çok sevimliler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim 😊 daha minnoşları senin olması dileğiyle💙💕

      Sil
  5. Kitap ayraçları çok tatlışmış yahu ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden tatlış değil ama yahu💙

      Sil
  6. Retro planlayıcıya bayıldımm !! İyi tatiller canım 😌💝

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim 💙💙 Sana da çooook iyi tatiller o zaman 🐰💙

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar