1.1.17

MİM|2017'DEN NELER İSTİYORSUN?


"Photo Grid  ile yapıldı"
Merhaba! Uzun zamandır böyle coşkulu coşkulu bir merhaba dememiştim herhalde.Biliyo musun şimdi farkettim de uzun zamandır yazılara girerken merhaba dememişim okurcum! Tüh tam kurtulmuştum şu "merhaba arkadaşlar" şeysinden ! Neyse tamam tut çeneni simli-iç ses:D-
Sevgili Kız kardeşler arasındabir mime herkesi davet etmiş okurcum.Ben de üstüme alınmazsam olmazdı zaten:D
Ama cidden mimi bu kadar beğenmeseydim yazmazdım çünkü mimin uzun keyifli bol görselli olması isteniyor:))
O zaman başlıyorum!
Mim Hakkında:
2017'den neler istiyorsun?
Sorumuz bu. Ama benim isteğim buna sizden olabildiğince fazla yazmanız. Oturun bir yarım saatinizi ayırın kalem kağıt alın kenara yazın.
Ne istiyorsunuz? Bir kitapta olabilir, kalem de. Mutluluk, sağlık. Ya da sevdiğine kavuşmak. Daha çok para...
Daha sonra görsellerle süsleye süsleye eğlenceli bir yazı yazın!
2017 bitişinde kim ne kadar ulaştı istediğine diye yeni bir yazı daha yazacaksınız, unutmayın bu yazıyı!

Sanırsam tek soru bu.Evet şöyle söyliyim başta sağlık istiyorum.Çünkü sağlık olmazsa hiç bir şeycikler olmaz.Sonrasında tabikisi ailemle beraber musmutlu bir yıl istiyorum.Barış istiyorum.Şu yaşananların bir daha yaşanmamasını istiyorum,YAŞANMASIN YAHU!
Tabiki bunlardan Sonra başarı istiyorum.Bol kazanç olsa da olur olmasa da,ama olacaksa helalinden olsun:) Bir kez daha söyliyim Barış Barış Barış istiyorum:(
Ay bi de tabiki bunu başarıdan daha önce söylemeliydim ama ailemle beraber huzur istiyorum💕
Şimdi geleyim daha kişisel olan isteklerime:
✔️Öncelikle 13 yıldır soğuk bir memlekette yaşayan vatandaş olarak Deniz istiyorum kum istiyorum güneş istiyorum,13yıldır olduğu gibi ailemle beraber Antalya'ya taşınmak istiyorum okurcugum:) Çok da mümkün değil gibi gözüküyor ama olsun bari:)
✔️Sonracığıma seneye gireceğim ama bu sene çalışmalara başlanacak sınavda Ve çalışmalarımda başarı
istiyorum.Güzel bir yer kazanmak istiyorum.Allah yardım eder inşAllah.
✔️Sonrasında bu yıl böyle bol bol gezmek seyahat etmek istiyorum.Değişik yerler,değişik şeyler görmek istiyorum.
✔️Bu yıl bol bol fotoğraf çekmek istiyorum.Birbirinden anlamlı güzel kareler...
✔️Güzel dostluklar istiyorum.Sadece bir kez sarılmak için kilometrelerce yol gideceğim insanlarla güzel anılar biriktirmek istiyorum.
✔️Artık şu haketmeyenlere değer verme işinden vazgeçmek istiyorum.Biraz da onlar kırılsın dimi ama yahu!
✔️Bu yıl süper bir tatil yapmak istiyorum.Malum seneye dersten başımı kaldıracak zamanım olur mu bilemiyorum.
✔️Blog dünyasında biraz daha gelişmek de var hedeflerimde doğrusu💪🏻
✔️Bu arada kız kardeşlerin de dediği gibi bunları 2017'den değil Allah'tan istiyorum tabiki.
✔️Bu yıl tüm kaza Ve belalardan tabi ki hastalıklardan uzak huzurlu mutlu bir yıl geçirmek istiyorum ailemle:)
✔️Bir de orga daha çok zaman ayırmak istiyorum 🎹


Sanırım hepsi bu kadar.Aslında daha çok şey vardır ama aklıma gelmedi:)

İsteyen herkes mimlendi.Çünkü mimlediğim Kişiler yapmayınca sinirlerim bozuluyor valla keçileri kaçırıyorum.Olsun canları sağ olsun 💕❤
Bu arada 2017 BİTİMİNDE KİM NE KADAR ULAŞTI İSTEKLERİNE DİYE BİR YAZI DAHA YAZCAKLAR MİMİ YAZANLAR UNUTMAYIN!

Başka bir yazımda görüşmek üzere 👋🏻 💕

14 yorum:

  1. heeey bloguma da hoşgeldiiiin aramıza daaaa 2017'de keyifli blog günleri dileriiim :)

    YanıtlaSil
  2. blogger gazetemize üye olmuşsun, bir de blogger semti ne üye ve kayıt olsanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep onu gördüm de ne işe yarıyokii?Anlatsana biraz💕☺

      Sil
    2. yeni kuruldu işteee. biz blogçuların yazılarının toplu olarak bulunabileceği bir blog. hepsi arkadaşlarımız. yazılarını daha çok kişi daha çabuk görür. başka bir amacı işlevi yok. belki sorunlarımız olursa birlikte çözmek için. gastemize de üye olmuşsun. hikaye kalplideki blog keşif etkinliğinde de varsın. bir dee, feysin varsaaa, hepimiz feyste aynı blog gruplarındayız, yazılarımız orlarda da yayınlanıyor, daha çok blogçuya ulaşmak için, baksana blogumda sağda adreslerim var, ordan feyse de gelebilirsin ve sana sölerim gruplarımızı ve kaydolursuuun. twit ve instada da hep birlikteyiz. benim hesaplardan bütün blogçulara ulaşabilirsin oralarda daaa :) üyelerimin hepsisi blogçuuuu :)

      Sil
    3. Güzelmiş.Haftasonu bi bakacağım deep:) sınavları atlatayım da😔

      Sil
    4. kolaylıklaaaar başarılaaaar.

      Sil
  3. Merhabaa...Hikaye Kalpli Kadın'ın blog keşif etkinliğinde gördüm blogunuzu.G+ ekledim.Ben de
    http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/
    sayfama beklerim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler 😊 en uygun zamanda-sınavlarım bitince ki eğer biterse😂-geleceğim bloğuna.Ama unutursam hatırlat mutlaka💕

      Sil
  4. Merhabalar sevgili yazarcım :) Ben geldim Mervecikten takibe :) Önce 'simli anne' diye algıladım ismini işte algıda seçicilik ;D nane çok şirinmiş :)
    Bütün o güzel dileklerin gerçek olur inşallah 🙏 Sınavlarda zihin açılığı (ve bol şans), bol sıcacık günler, müzik, müzik, müzik :)
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dilekler bunlar okurcum💕 Çook teşekkür ediyorum sana:)
      Senin de bütün dileklerinin kabul olur inşAllah.🖤
      Sevgiler!😊

      Sil
  5. Bu guzel isteklerin insallah hep gerceklesir! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hepimizin güzel istekleri gerçekleşir canım☺☺

      Sil