KIŞ KOMBİNİ

Kombin yapmayalı çoook uzun zaman olmuştu.Gerçi artık eskisi kadar ilgi duymuyorum böyle şeylere ama hadi bakalım hayırlısı:).Bu gün kar yağdı buraya.Ah o kar yok mu o karrr...Okul zamanına denk gelmezsin tabi değil mi? Neyse Allah'ın işine karışmak gibi olmasın.Sus artık Bay Çenem.
Hazır kar yağmışken ben de kış kombini yapayım dedim fena mı ettim okurcum?
Hadi O zaman başlıyım kendi yaptığım kombini eleştirmeye:




Gri-Pembe uyumuna her zaman bayılmışımdır zaten.Şablondan da anlaşılacağı gibi:)
Kombini özetlemek gerekirse;Genel olarak gri ve pembenin,Jean ile birleştiği kışlık bir kombin.
Şimdi tüm parçaları tek tek eleştireceğim müsaadenle okurcum.

*KAZAK*
Kendi açımdan değerlendirirsem kazak tam benlik.Modelini de çok beğendim.Tek anlam veremediğim üzerindeki şekil oldu.Ama onun da kötü bir anlamı olduğunu sanmıyorum.

*JEAN*
Şimdi diyeceksiniz ki kışlık kombinde yırtık jean ne alaka? :D .Ne yalan söyleyeyim ben de şu an farkettim.:D. Ama bence şık durmuş.Ayrıca aşırı soğuk olmayan yerlerde giyilebilir:D. Modeli çok hoşuma gitti.Ben özellikle böyle pantolonlara bayılıyorum.

*MONT*
Rengi hoşuma gitti.Modeli zaten normal gibi.Mont işte ne bekliyorsun daha fazla :D? Sıcak tutuyo mu tutuyo o zaman sıkıntı yok:)))

*BOT*
Böyle botlara BA-YI-LI-YO-RUM! Ama maalesef bazı havalarda bu botlar kurtarmıyor.İçine su falan alıyor sanırım (öyle diyorlar:D).Bir de bu botlar etekle falan şık durmuyor bence.Ama bu kombinle yakıştığını düşünüyorum okurcum.

*ÇANTA*
Evett son olarak çantanın uymadığını biliyorum tabi ki.Ama en uygun olanı buydu.Daha tüylü görünümlü olsaydı daha şık dururdu bence.

Aksesuar kullanmadım ama bu kombine saat şık dururdu bana kalırsa.

Siz Ne düşünüyorsunuz kombin hakkında?
Eksikleri neler?
Şu olmasaydı daha iyi olurdu?
Berbat mı? Güzel mi?

Umarım hooop diye aşağı inerek okumamışsınızdır bu yazıyı.Elimden geldiğince akıcı yazmaya çalışıyorum.

Hadi görüşlerinizi bekliyorummmm! 💙💜💙💜
























Yorumlar

  1. Seviyor sevmior kazağı 😃 bence hepsi ayrı ayrı hoş kuzum 😃pantolon biraz benlik değil o kadar ama kombin çok cicişş 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama bak senden daha ciciş değil taam mı?❤

      Sil
    2. Evet diill 😃 ben daha çok rengarenk pantolonlar giyiyom.Br sürü var zaten 😃

      Sil
    3. Beni güldürmeyi başardın😂😂😂😂

      Sil
  2. Ayy hepsi benlik valla :) olmuşşş ;))

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Hoş olmasına hoş da Bu kombine olmamış sanki canımcım❤

      Sil
  4. Gayet iyi bence :) Tam benlik rahat rahat :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman rahat olsun da gerisi önemli değil bana kalırsa😂❤

      Sil
  5. sevdim ben de kombin eleştirin de çok sevimli benceee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç de bile sevimli olan sensin 💙💙💙💙

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar