GÜLÜMSE ÇEKİYORUM!😃


Gülümsememiz için ille de birinin bize "Gülümse Çekiyorum" demesi mi lazım?

Mutsuz olmak için ne kadar çok sebebimiz var değil mi,oysaki şükredecek bir sürü şey varken?

Gülmek,gülümsemek,mutlu etmek,yardım etmek ne kadar zor;ne kadar da üşeniyoruz değil mi? Oysa insanları üzerken,kırarken,parçalarken hiç de zor değil!

Affetmek,bağışlamak,merhamet etmek,Sevmek,sevilmek ne kadar zor değil mi? Oysa kavga etmek ne kadar kolay! Nasıl olsa kolay olan laf saymak,kalp kırmak,Sonra da çekip gitmek varken neden affedesin,neden sevesin,sevilesin ki?!

Peki soruyorum size,Gülümsemek daha güzelken;Neden somurtalım ki?

Aslında her şey bu sorunun cevabında saklı.Durup düşünmek gerek,Neden sahip olmadığımız şeyler için üzülmek bu kadar kolay da;sahip olduklarımız için şükretmek,GÜLÜMSEMEK bu kadar zor?
Gülümsemek bu kadar kolayken neden gülümsemiyoruz??
Tamamen bizim elimizdeyken,mesela şu an istersen bunu yapabilirsin! Neden yapmıyorsun Gülümse!!

Bak şuna hâlâ somurtuyor!! Pff tamam tamam:

ÇEKİYORUM GÜLÜMSE!!

Bak nasıl da gülüyorsun:))

Yorumlar

  1. Ben çok gülüyorun biliyomusun 😃 gülümse demelerine gerek kalmıyo yani 😃 yazın çok tatliş olmuş kii çok begendimmm 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O gülümseme yüzünden hiç eksik olmasın 💙💙 teşekkür ederim ama senden tatlı değil kiii💙😊

      Sil
  2. Gülümsemek dünyanın en kolay ama en önemli eylemi bence. :) Hep gülümseyelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ya? Hep gülümseyelim gerçekten 💙💙💙😉

      Sil
  3. Gulumseten insan seniii 😊😊 supermis ya, en guzeli gulmek haklisin ohhh ne guzel 😬😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E bak şimdi sen de beni gülümsettin💙💙💙💙

      Sil
  4. Şuan kocaman gülümsüyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desene amacıma ulaştım😂💙💙💙

      Sil
  5. Yazıyı okurken istemsizce gülümsedim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar