ÇOCUKLUĞUMUZA DAİR MİM

Bu gün de ne kadar mim yazdım değil mi? Olsun olsun güzel oldu.Dün akşam 2 ponçik arkadaşıma da söz verdim.Biri yapıldı sıra ikincisindeeee!
Sevgili deepciğim bu mime herkesi davet etmiş ve tabiki ben de yine üstüme alındım:))
Ya deep çok tatlış değil miiii?????
Bay Çene birazdan yine başlayacak ben en iyisi mime başlayayım.

Aslında ben hâlâ çok büyümüş sayılmam ama böyle 5 yaşlara falan ineyim olur mu?

1-ÇOCUKLUĞUNUZDA EN ÇOK SEVEREK OYNADIĞINIZ OYUN NEYDİ?
Her bir şeyleri oynardım ama en çok bizim ''B'' ile evcilik oynardık.Daha doğrusu Barbie oynardık.Her yaz bir sürü barbie bebek alırdık falan değişe değişe oynardık:D.
Sonra tabii şey vardı benim ilkokul arkadaşlarımla kurt baba oynardık.Saçma sapan renkler koyardık isimlerimizi ki kurtbaba bizi yiyemesin:D Kaçarken ne heyecanlanırdım anlatamam! :D
Köşe kapmaca vardıydı.Bizim okulun bahçesine çizmişlerdi her teneffüs gidip orayı kapardık.
Sonracıımaa nasıl unuturum SEKSEK! Ondan da vardı okulun bahçesinde ay ne eğlenirdim be!
Bi de bi de bi de son olarak bizim okulun demir parmaklıkları vardı ne hikmetse onların arasına sığabiliyorduk! Hatta bir kere arkadaşım sıkışmıştı:D

2-ÇOCUKLUĞUNUZDA EN ÇOK HAYAL ETTİĞİNİZ ŞEYDİ?
Ben hep milli sporcu olmayı hayal etmişimdir çocukluğumda.Şimdi bile hayal ediyorum ama bir şeyler için biraz geç kaldım.Zaten okuduğum okulda da voleybol spordan sayılmıyor! Sırf bu yüzden beden derslerinden soğudum yahu!!! HAKLI DEĞİL MİYİM OKURCUM?!
Bir de şey vardı tabi 5-6 yaşlarında hayal ederdim hep Barbienin evleri olurdu ya hani böyle 500 tl falan.Onlardan isterdim :D

3-KLASİK BÜYÜYÜNCE NE OLURDUNUZ SORUSUNA NE CEVAP VERİRSİNİZ?
Öhöömm şimdi listesini çıkarıyorum malum biraz uzun:D :
5-6 yaş:Derdim ki hep ben GÜZEL GELİN olucam bi de ASKER:)
7-8 yaş (ilkokul dönemleri:ÖĞRETMEN olucam derdim,ertesi gün VETERİNER derdim,sonra HAKİM,SAVCI derdim en son da DOKTOR dedim :D
9-10:Olmazsa olmaz o dönemlerde MODACI derdim :D
Sonra zaman geçti büyüdüm büyüdüm 3 yıdır kararım aynı Psikolog olmaya karar verdim:)) Tabi önümde daha çok zaman var çok çalışmalıyım:))

Bu arada deepcim  o sendeki görseli kullanıyormuyduk bilemedim? Yoruma yazarsan eklerim hemencicik.

Mimi şurda biyere bırakıyorum.İsteyen herkessss yapsın bi kerem:))))))))))

Yorumlar

  1. Hahaaaa ne güldüm canım yaa.Bu kadar fikri ne ara değiştirdin.Acaba bir kararsızlık durumumu söz konusu 😃 Hepsini anladımda asker olmak neyin nesi.O nasıl bir ütopyamsı hayaldir 😃😃😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya canım benim bir bebeğim vardı .Asker barbie idi.elimden hiç bırakmazdım.ordan geldi sanırım😂😂💙

      Sil
  2. Psikoloji,zor bir alan.Hadi bakalım yolun açık olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hadi inşAllah.çok istiyorum ben de.Ama tabi daha var o zamana kadar Ne olur bilemiyorum.Hakkımızda hayırlısı💙

      Sil
  3. ha haaaa şirin şekerlik seniiiii :) kurtbabaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen benden daha şirin şekerliksin bu konuda bi anlaşalım deep taam mı?☺️💙💙

      Sil
  4. Hımm son soruya göre yaşını bulmaya çalıştım ve kafam karıştı , psikolog olmaya karar verdiğine göre daha üni de değilsin herhalde , lise de misin , merak ettim şimdi ^^ belki yaşını söylemek istemiyorsundur kusura bakma :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım Ne kusuru☺️ Ünide değilim evet.İnşallah seneye sınavdaki başarıma göre bir adım atmış olacağım ama tabi daha üniye çook var.💙

      Sil
    2. o zaman ben bir buçuk yaş büyüğüm senden , yakınmış yaşlarımız :D

      Sil
    3. Allah Allah anlamadım ben de şimdi.Kaç yaşındasınız diye açık açık soriyim mi?😂😂😂😂

      Sil
    4. Hahaha , ben yıl sonuyum ondan buçuk dedim , 18 yeni oldum :D

      Sil
    5. :D Evet aslında yaş farkı çok yok ama büyüksün benden:)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar