AKŞAM YÜRÜYÜŞÜ(GÜNCE)

Merhaba! Biraz da günce yazayım dedim.Belki bir kategori oluştururum ilerki zamanlarda:))
Bu akşam o kadar eğlendim ki! Her ne kadar şu an bacaklarım kopsa da,Birazdan bu ağrıdan yastıkları ısırmaya başlayacak olsam da güzel bir akşamdı bu akşam😁

Evde otur otur daraldım.Teyzem bize gelmişti bu gün.Gerçi 4 tane teyzem var her güne bir tane falan diyormuşum😂 Neyse işte bizim bu akşamki yürüyüş de benim sıkılıp aslında dışardan tatlı alıp gelmem ile başladı.Ancak sonra annem ve teyzemle bir cafeye gitmeye karar verdik.Sonra dershaneden erkek kardeşimi de alıp cafeye geçtik.
Daha önce oranın Milkshake'ini denememiştim ama süperdi gerçekten:)
Pastama gelecek olursa memnun kalmadım.Tadı şurup gibiydi:/ Sanırım bir daha o pastadan yemem🤢 Zaten ilk deneyimimdi.O da hüsran oldu açıkcası😂
Görsel kötü farkındayım.Sorry😑
Neyse işte zaten bacaklarımın kopmasına sebep olacak kadar yürüdük tabi ev -annemlere göre- yakın olunca😉 Sanırım bunu anlatmama gerek bile yok:D
Daha fazla uzatmıyorum,uzatamıyorum okurcum...
Çünkü bacağımın ağrısındam yerimde duramıyorum😁😑
Görüşürüz!!😊💕

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Evet çok iyiydi💕💕💕

      Sil
  2. güzel bir gün ne güzel.
    sevgiler...

    http://blogdakicin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar