YENİ YILDA "Bİ UMUT"



Yeni yıla saatler kala umutluyum ben.Ama ne o özene bezene süslediğimiz Noel ağaçlarıyla,ne yenilen o hindilerle...Noel Babayı da beklemiyorum zaten.6 yaşında aslında Noel babanın olmadığını,hiç bir zaman gelip evimin olmayan şöminesine hediye koymayacağını,Giderken de "ho ho ho"gülüşünü atmayacağını anladığım için,o fasılları kapatalı çok oldu.Hoş hiç bir zaman da inanmamıştım ama neyse😑

Umutluyum ben çünkü bir yıl daha geçti,sildi süpürdü her şeyi.Kimimizden bir şeyler aldı gitti,kimimize bir şeyler verdi,kimimizden de önce bir şeyler aldı sonra da o tecrübelere dayanarak bir şeyler verdi.Ama en önemlisi de illa ki geri de güzel bir şeyler bıraktı.Bir gün dönüp baktığımızda mutlu olacağımız şeyler verdi bize.Veya ilerde yaşadığımız sorunlarda işimize yarayacak tecrübeler...

Aslında bize kaybederken bile farkında olmadan bir şeyler verdi 2016.En azından bana.
İşte bu yüzden umutluyum ben.Çünkü asla ama asla unutulmayacak iyi kötü bir çok şey verdi bana 2016.
Kısacası okurcum zaman akıp geçiyor.Biz yetişemesek de yetişsek de geçiyor!
Bu yüzden umudunu asla kaybetme,tam düşeceğin yerde yeniden kalk,VAZGEÇME!
Ha birde,Zaman hızla akıp geçerken kıymetli dostlar biriktirmeyi unutma,Ben öyle yaptım(D,B,E,M,Z....)
Size bir tavsiye 2017'de sadece bir kez sarılmak için kilometrelerce yol gidilebilecek insanlar var hayatınızda.Onlara değer verin,onlara çok çok çok değer verin...

Bu gün yine umuttan girdim dostluktan çıktım kusura bakma okurcum der ve postu paylaşırım:))
Mutlu Yıllar!


Yorumlar

  1. şimdiden mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  2. Yeni yıl umarım bize sağlık, barış, huzur getirir. Son 15 gündür sağlığın ne aşktan, ne de sevgiden daha önemli olduğunu anladım. Babam rahatsızlandı günlerdir hastanede teşhis konulmasını bekliyoruz çaresiz bir şekilde. O yüzden inşallah sağlıklı bir yıl geçiririz. Takibe aldım bende bloğuma beklerim. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok üzüldüm baban için canım.Umarım önemli bir şey yoktur.Dualarım sizinle.Halinden o kadar iyi anlıyorum ki! İşte dedim ya UMUDUNU ASLA KAYBETME,DURUM HER NE KADAR CİDDİ OLURSA OLSUN😕

      Sil
    2. Teşekkür ederim Allah razı olsun :) Herşey imtihan umudu kaybetmek yok :)

      Sil
    3. Umudu kaybetmek yasak:)
      Güçlü ol💪🏻😊

      Sil
    4. Çok tatlısın içtenliğini ve samimiyetini yorumunla gayet belli ediyosun :* :)

      Sil
    5. O senin tatlılığın canımcımmm💕💕

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar