16.12.16

MUTLU OLMAK BİZİM ELİMİZDE! (GÜNLÜK SERİSİ)

Beni bilirsiniz normalde başka insanlara karşı kırgınlıklarımı buraya yazmam.Ama nedense bu sefer şöyle küçük bir bahsedip dertleşmek istedim bloğumla😶
Bazı insanlar var ki zaman içinde değişmek sözcüğü yetersiz kalıyor.Tabiri caizse 'evrim geçirmek' onlarınki.Tabi Hiç kimseye hakaret etmek,küçük düşürmek istemem.İsim de vermiyorum zaten,hakaret de etmeyeceğim.Sonuçta Allah yarattı hepimizi.
Bu gün küçük bir olay yaşadım okulda.Diyorum ya küçük!Ama ben işte hep büyütüyorum ne yapayım? Ama gerçekten hayal kırıklığına uğradım.Benim tanıdığım insan o değildi.Her neyse yazının  bu kısmını kısa tutuyorum.
Hepimiz böyle şeyler yaşıyoruz,peki Mutlu olmak bizim elimizdeyse?



Tam da böyle!! Kaç günümüz kaldığını bilemeyiz ama kaç gün mutlu olmak isteyeceğimizi bilebiliriz!
Bu bizim elimizde.Mesela sonucunu değiştiremeyeceğimiz şeylere üzülmeyi bırakarak başlayabiliriz!
Ben bundan böyle aynen böyle yapacağım.Nasıl olsa mutlu olmak bizim elimizde!!
Musmutlu haftasonları hepinize!
*Mutlu olmayı unutmayın*🙂

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder