3.12.16

KENDİMİZ İÇİN BİR ŞEYLER YAPALIM

Sabah uyandınız,telefonunuza baktınız,Elinizi yüzünüzü yıkadınız daha doğrusu yıkaDIK.
Ee bitti mi? Şimdi bütün gün boyunca o rahat koltuklara gömülüp tv mi izleyeceğiz?
HAYIR!
Doğrunun bu olduğunu sanıyoruz.
YANLIŞ!


Sevgili Arsel'in Okyanusunun son yazısına baktım da ne kadar doğru demiş!!
Biz insanlar neden kendimiz için bir şeyler yapmıyoruz???
Neden kendimizi hep 2. plana atıyoruz!
Çünkü karşıdaki insan kırılmasın incilmesin diye her şeyi yapmalı.
YANLIŞ!


Bırakın biraz da onlar sizi düşünsün!
Kaç kez başkaları için sizin huzurunuz bozuldu hatırlıyor musunuz?
BEN SAYAMADIM!!
Diyeceksiniz ki Simli bunları yazacak kadar ne oldu-ki bir şey olmadı:))-

Neyse ben yazının pozitif kısmına geçiyorum:))
Bu gün uyandım Ve SADECE kendim için bir şey yaptım.
Nasıl huzur buluyorsam öyle yaptım aldım tabağımı çekildim odama.
Başka  da hiçbir şey yapmadım.
Size de tavsiyem budur!
Bırakın biraz da sizin düşündükleriniz sizi düşünsün.Ama onlar bunu yaparken siz keyfinize bakın

Xoxo💕

8 yorum:

  1. Yazimi okuyupta kendin icin bir seyler yapman cok guzel kuzucum 😘 böyle devam! 😊

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir yazı olmuş...
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. yarın sabah yapacağım durum :) alıp tabağımı çekileceğim balkona kendimi dinleyeceğim biraz :)

    YanıtlaSil
  4. Ben bu uygulamaları yapıyorum :) Gayet mutluyum güzel tavsiyeler olmuş :))) Tebrik ederim sizi....

    YanıtlaSil