11.12.16

BU GÜN DE KOŞUŞTURMACALAR (GÜNLÜK SERİSİ)

Ay bu gün de ne yoruldun simli!!!
Tabi Cumartesi tembellik yapmanın cezasını çektin.:)))

Pfff bu gün de çok yoruldum gerçekten.Sabahtan beri Cumartesi tembellik yapıp kapağını bile açmadığım kitaplarımla bütünleştim yine! Durun çenem düşmeden anlatayım ne yaptım bu gün??

Sabah kalkar kalkmaz ödevlerimle bütünleşmeye karar verdim.Kahvaltısız OLMAZ!!! Ama OLDU.
:D kim uğraşacak sabah sabah kahvaltı hazırlamakla! Hem de herkes horul horul uyurken ben ders çalışacaksam sabahın 8'inde dedim ki boşver kahvaltıyı şöyle güzel bir süt seni bir süre idare eder😜
Tarif:Kupam miktarınca süt + 1 çay kaşığı kakao koydum.
Sonra epeyce işlerimi hallettim ailem uyanınca çorbacıya gitmeye karar verdik. Biz yaparız ara sıra böyle.Benim favorim süzme mercimek bu arada! Ama bu gün kırıldım çorbacıya!!Aç bıraktı sabah sabah beni.Çorbamdan kalmadığı için kaşıkla oynaya oynaya yarım saate bitirmeyi başardım ezo gelini.
Sanattan Anlayan Çorbacı:))
Sonra avm ye gittik .Yahu 5 aydır hırka arıyorum hırka!!! En basitinden bir hırka yahu!! Yok dedim artık bu gün şekline rengine bilmem nesine bakmıyorum bulduğumu alıcam!! Şansım varmış demekki.Vitrşndeki siyahlı hırkayı görünce "aaaaaooowwwww" diye atladım mağazaya:) :D Onu benden başkası alamaz!! Sonra bir de ne göreyim taaa yıllar önce aradığım da bulamayınca vazgeçtiğim pelerin askıdan bana gülümsüyor.Atladım hemen üstüne aldım onu da😝
Bi de bir sürü şeker şeker peçeteler ıslak mendiller aldım bitmiş şampuanımı aldım falan filan.Bu gün alışveriş delisi oldum!!




Bu arada kar da yağdı çoktan buraya:))

Ay işte öyle ne çok konuştum dimi:))) Oooo saat 18:52 olmuşşş geç kaldım yarın sınav var çalışıcam:)



Bunlar da benim kurbişlerim:))

Hepinizi seviyorum 💕

*İstambulda yaşanan patlamada hayatını yitiren herkes Allah 'tan rahmet yakınlarına başsağlığı diliyorum. #durunartık




2 yorum: