2 TANE MİNNOŞ DOĞUM GÜNÜ SÜSÜ🎉🎁

Herkese merhaba! Yine bu saçma girişle girdim demi?? Ne yapayım merhaba demeyince kendimle konuşuyormuş gibi hissediyorum 😅
Neyse neyse bu yazımda sizlere 2 tane minnnoş Doğum günü süsü yapımı göstereceğim.
Nasıl yaptım?,hadi başlayalım;

Gerçekten de Doğum günlerinde o kadar para bayıldığımız süslerdense bu süsleri kullanmak daha mantıklı değil mi? Tamam belki hepsinin yerini tutmayabilir ama en azından ağırlıklı olarak kendi yaptığınız süslerden kullanarak hazırladığınız bir Doğum günü partisi emin olun o kişi için çok daha önemli olacaktır.
Yapımına gelecek olursak,yaparken foto çekmeyi unutmuş olmak benim saflığım.Kusura bakmayın😅
Adım adım uygularsanız yapımı çok kolay;
1-O ilkokulda yaptığımız yelpazeler vardı ya hah işte tam da ondan yapıyoruz ama ucunu bağlamıyoruz
2- bir lastikle tam ortasından bağlayıp kurdele 🎀 gibi şekil veriyoruz.
3-kurdelenin başını Ve sonunu yapıştırıp  yarım daire imajı veriyoruz
4-Aynısını tekrar yapıyoruz
5-İki yarım yuvarlağı kesilme noktalarından yapıştırıyoruz.
6-Ortadaki kötü görüntüyü kaldırmak için her hangi bir süs kullanabilirsiniz ponpon keçe bilmem ne..
7-SÖZ SİZDE!! Dilediğiniz gibi süsleyin:))
8-Tepesinden delip ip geçirmeyi unutmayın
İşte bu kadarCIK.
Görsele bakarsanız yapmanız daha kolay olur.
Görüşürüz!

Yorumlar

  1. Ellerinize sağlık Sonuç harika olmuş Çok para bayılmadan Hem el işi göz nuru daha güzel bence emek var sonuç olarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle katılıyorum size.Hem o kadar para bayıldıklarımızın hiç bir farkı yok malzemeler bile aynı neredeyse.Teşekkür ederim💕

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar