1.10.16

DOĞUM GÜNÜM!

Merhaba! Söz verdiğim gibi doğum günü yazımı paylaşıyorum.İlk olarak şunu söylemeliyim ki yaşadığım en mutlu doğum günlerimdendi!
Pastamı çikolatalı almıştım ve aile içersinde bir kutlama yaptığımız için açıkçası özel bir pasta yaptırmadım.
Sanırım buna sabırsızlanmak diyoruz:)))
Sanırım buna sabırsızlanmak diyoruz!!





Diğer yıllara göre az kişi olarak kutladık ve bu yüzden ikramlık bir şeyler de yoktu.
Gelelim hediyelerime!


 Eee yeni telefonun yeni kılıfı olur değil mi?:)))))  Çok Teşekkürler::::))))
İpad'ım vardı ama İpad çantam yoktu dersem ,inanır mısınız?:)) Artık var.Teşekkürler:)
Su içmeye de üşenirdim bir zamanlar:/ Artık hep yanımda taşıyorum:))))

Bu hediyelerden başka 4 hediyem daha vardı ancak fotolarını çekemedim çünkü hemen kullanmaya başladım:
Çanta
Telefon kılıfı(2.)
2 tane bileklik
Kazak

Bu arada yakın zamanda sizlere bir doğum günü davetiyesi yapımı göstermek istiyorum.Ama zaman bulursam.
Şimdilik Görüşürüz!!

2 yorum: