4.9.16

KAVGANIN ORTASINDA MAHSUR KALMAK😱

Dün bir sokak kavgasının ortasında kaldım!! Hatta bu kavgada silahlar ateşlendi,bağrışlar,çağrışlar haberlere bile çıktı!! Meydan Muharebesi!!
Söylenene göre  bir genç bozuk telefonunu 500 Tlye yaptırmış ancak telefonun yine de çalışmaması üzerine akrabalarını toplayıp telefon dükkanını basmış! Kavga başlamış ve dükkandan çıkıp sokağa kadar yayılmış derkeeeeennn,silahlar ateşlenmeye başlamış.Ben de tam aksi gibi silahlar ateşlenirken sokağın ortasından geçmel durumunda kaldım!!! Sonra benim de başka bir telefon işim olduğu için hemen kavganın yanındaki bir dükkana attım kendimi! Ailem de yanımdaydı tabi! Sonra işimizi halledip çıkacakken sağolsun telefoncu adam bizi dükkanında barındırdı bir süre.Otomatik kapılar da kapandı!! Ama sürekli gelen silah sesleri de insanı telaşlandırmıyor değil!! Sonra zor bela arabaya attık kendimizi!

Bence 500 tl için bunlara gerek yoktu....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder