/DIY/ ÇORAPTAN ODA AKSESUARI---

Merhaba! Uzun süredir kendin yap yazmıyodum değil mi?
Neyse,şimdi hem pratik hem sevimli bir DIY yazıyorum.Hazır olun!

Öncelikle Malzemeler:

  • Kullanmadığınız/eski çorap(standart uzunlukta)
  • 2 tane aynı boyutta düğme
  • Kurdele şeklinde toka
  • Pembe tüy
  • Lastik
  • İğne
  • İplik
  • Siyah/kırmızı kalem
  • Peçete/pamuk/Elyaf
Nasıl yapıyoruz?
Öncelikle çorabımızın içini peçete/pamuk veya elyaf ile dolduruyoruz.Sonra her hangi bir boyutta yuvarlak haline gelinceye kadar düzeltip ucunu lastikle bağlıyoruz.sonra ucunu olabildiğince kesiyoruz.Kesilen yere tıpkı saçmış gibi tokamızı takıp pembe tüyümüzü tokanın arasına sıkıştırıyoruz.Pembe tüyümüz saç haline geliyor.2 düğmeyi göz olarak dikiyoruz.Bir kalemle dişlek bir ağız çiziyoruz.Dili boyamayı unutmuyoruz.Dilerseniz arkasına ponponla bir de küçük kuyruk dikebilirsiniz.İşte bu kadar,odanızın istediğiniz yerine koyun!

Kendinize iyi bakın!

Yorumlar

  1. Merhaba tatlı bloğunu takibe aldım banada beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, ben de takibe aldım, bloğuma beklerim:

    vintagenmakeup.blogspot.com

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba kuzum iade-i ziyarete geldim :) sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar