13.9.16

BEN GELDİM!🙂❤

Merhaba! Bu sefer köy o kadar güzeldi ki! Ben sizleri daha fazla meraklandırmadan fotolara başlayayım.😊
Bunlar bahçemizden resimler.Malesef artık o bahçeli evde yaşanmadığı ve bakımı sürekli yapılmadığı için bu meyveler yetişmemış. Sadece bir kaç ağaçta meyve yetişiyor.
Bu da evin yakınlarında bir gölet.Suyu çok derin ve çok da kirli aynı zamanda bir o kadar ıssız ve korkunç. 😐
Bu kapı ve pencereli duvar ne iş diyeceksiniz şimdi? Bunlar büyük babaannemin evindeki  kapı ve pencereler.Hatta bir de hikayesi var anlatayım."büyük babaannem hayattayken penceresinin birinin içi boşmuş. Bu nedenle yakınlarda okuldaki çocuklar o pencereden eve girip ihtiyaçlarını karşılayıp gizlice gidiyorlarmış. Bunu öğrenen babaannem de pencereye tahta çakmış. "
Gelmişken kına yapmadan gitmek olur mu?
Göleti yakınında bir kuşburnu ağacı malesef kimse toplanıyor ve yazık oluyor.🙁
 Yıkık bir duvar.Nerden kalma bilemiyorum??

 Bahçemizde erik ağacı bu sene çok güzel yetişmiş tadı ha ri ka!
Minik kelebek!😂
Adını hatırlamıyorum ama bu bitkinin dışını  parçalayınca  içinden fındık gibi bir şey çıkıyor.Tadı  çok güzel!!
Görüşmek üzere!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder