6.8.16

TENİS OYNADIM!!

Merhaba! Eve gelir gelmez yazmak istedim.Bu akşam tenis oynadım.Tenis gerçekten süper bir spormuş.Ayrıca ilk günüme göre iyi olduğumu düşünüyorum.En azından amatör de olsa karşılıklı oynayabildim.Fakat kendimi geliştirmek için kurs alır mıyım bilemiyorum.Derslerim yoğun olucak bu sene.Ama bu günkü tenis bana eski pro sporumun kapılarını tekrardan açıyor sanırım! Size biraz bahsedeyim.Ben 5 yaşındayken buz patenine başladım.6 yaşında iken pro olmuştum.Hatta büyükler bile kenarlardan tutunurken ben proların kaydığı yerde tam ortada dolanıyordum.Ayıptır Söylemesi cidden proydum:)) Sonra Ben 8 yaşındayken tatile gittik.E sonra da bıraktım.Ama artık haftada 1 kez  halk saatlerinde kaymaya devam edicem.Sonrasında teogu falan atlattıktan sonra tekrar pro olarak devam etmeyi düşünüyorum.Aslında hedefim ''Kız Buz Hokeyi'' Takımı ama dans da düşünebilirim.Bakalım planlarım gerçekleşicek mi! Görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder