14.8.16

HAFTALIK KOMBİN/+ 1 KOMBİN/ ODA TASARIMI

Merhaba! Bu gün sizlere hazırladığım 3 farklı tasarımı anlatacağım! İlki bu haftanın kombini!

Bu kombin akşamlık bir kombin.Yazın kavurucu sıcaklarında bu kot pantolonu giymek işten bile değil! Akşam giyebilirsiniz.Çok terletmez.
Açık renkli,yırtıklı bir jeanin üstüne;açık mavi,grimsi,spor,kısa kollu bir polar!
Siyah ayakkabılar ve siyah çantamız da birbirini tamamlıyor! Takıları dilediğiniz gibi seçin ben böyle tercih ettim!
Kıvırcık doğal bir saç! Ve koyu bir makyaj! İlk kombin bu kadar!

İkinci kombin!
Jean kısa bir tulum,altındaki lacivert askılı ile kendini tamamlıyor! Parlak ayakkabılar ve püsküllü bir çanta pek uyumlu! Saat takmayı unutmuyoruz! Burda saç seçimi sizin! Ha bir de makyaj açık!

Şimdi de sizlere nasıl anlatsam ne olduğunu benim de tam bilmediğim,kış bahçesi diyemeyeceğim,sevimli bir oda tasarımımız var!
Duvarlar kahve diyemeyeceğim kadar sevimli bİr renge sahip.Bu nedenle ben de o tonları tercih ettim.İlk önce sizlere ne olduğunu tam bilmediğim tasarımımın daha açıklayıcı olması için hem kış bahçesi -->  hem  de yaz bahçesi --> fotolarına bakmanızı tavsiye ederim!
Aynı tonlar kullandım.Çünkü eşyaların uyumlu olması lazım.
Odayı çok boğmadan beyaz ve taba rengi karışımı bir kombin yaptım.Halı da pek uyumlu oldu! Tabi bir kaç ufak ayrıntı daha! Gerisi sizin hayal gücünüze kalmış!

Görüşürüz!
See you!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder