16.7.16

LAZERMİX DENEYİMİM 🏃 🏃 🏃

Merhaba! Bu gün size harika bir deneyimden bahsedeceğim.Aslında Lazermix'e 4 kez gittim.Ama sizlerle paylaşmak yeni geldi aklıma.Gerçekten Süper ve şu ana kadar savaşta takım ruhunu hissettiğim tek oyun olduğunu söyleyebilirim! 800 m2'lik bir alan,Karanlık ve orijinal şekilde ormana benzetilmiş! Elinizde lazer silahları ve her 2 takımdan karanlıkta ancak formasından tanınabilen farklı takım oyuncuları! Başınızda kasklar! Haa bir de sizi her an düşürebilecek veya şaşırtabilcek nesneler! Her pahasına korumanız gereken 2 takım kalesi! Şimdi oyunu anlatayım...
Silahlarınız ve kasklarınız birbirine bağlı! Şu konuda endişeniz olmasın.Lazer
vücudunuza zarar vermiyor.Diğer oyuncuların vücuduna ateş ettiğinizde hem sayı olmuyor hem de vücut bunu algılamıyor.Oyuncuların kasklarını hedef alıyorsunuz.Eğer şok'u açmazsanız vurulunca bir şey hissetmiyorsunuz.Ama açarsanızzzzzzzzz......... hafif bir şekilde çarpılıyorsunuz! Önemli olan oyuncu vurmak değil;oyuncu vurup,engelleri aşıp,karşı takımın kalesine ateş edebilmek.Ben kızım ve şu ana kadar girdiğim oyunların hiç birinde bu takım ruhunu hissetmedim! Terliyorsunuz!Çünkü sürekli koşmazsanız vurulursunuz ve kaybedersiniz.Koşuyorsunuz ve sürekli tuzaklar var! Hatta ben kütükleri devirip kolumu yaralamıştım! Can alma noktaları var silahlarınızı oraya tutup can alıyorsunuz!  Anlattıkça gidesim geliyor! İçerde hissetmiyorsunuz ama dışarı çıkınca saçlarınızı kurutmak için saç kurutma makinesi bile var! Çünkü gerçekten çok terliyorsunuz! Şimdilik Bu kadar! Takipte kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder