31.7.16

Ben geldim/Köyü sever miyim?°••°

Herkese Merhaba!!
Köyden döndüm ve gerçekten unutamayacağım anılar biriktirdim.Sizlere anılarımı anlatmadan önce farklı bir yazı yazmak istiyorum....(^-^)

     *{ KÖYÜ SEVER MİYİM?}*
Bir çok insan bu soruyu sorar aslında.Gerçekten sever miyim köyü yoksa öylesine gider miyim??? Aslında köyü severim!! Bir çok insanın aksine bayılırım köye!! E tabi kötü yanları da yok değil!! •_•…İnternet yok mesela,Çoğu evde teknoljik aletler sınırlı.Hatta sınırlıyı da geçtim,ev telefonu ve
televizyondan başka bir şey olmaz çoğunlukla`°_°`
İşte bu yüzden biraz sıkılırım.Ama köyün öyle bir özelliği var ki!!! DOĞALLIK!! Köyler tamamen doğaldır.Dikkat ettiğinizde evlerin bile köylülerin binbir çabasıyla kendileri tarafından yapıldığını,çoğu köylünün tarlasında ekmeğinin derdinde olduğunu farkedersiniz.E tabi bu ortam da benim gibi aklı fikri fotoğrafçılıkta olan insanlar için ideal ortam!! Şehirdeki beton yığınlarından çoook daha güzel fotoğraflar çekebilirsiniz!! Çiçekler,böcekler,ağaçlar,tarlalar,hayvanlar.... O kadar çok seçeneğiniz var ki!! Benden size bir tavsiye,köye gidin ve şu güzel doğallığın tadını çıkarın.Piknik yapın,fotoğraf çekin,oturun....Ama kendinizi şu AVM ve iş merkezlerinden,kısacası beton yığınlarından dışarı atın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder