Tatilim

 TATİLİMİN BAŞLANGICI:

                                   KÖY GÜNLERİM


Evet,sizlere köy günlerimden bahsetmek istiyorum:))

İlk gün,ailem beni son ders okuldan aldı.Benim hiçbir şeyden haberim yoktu ve bana köye gideceğimiz söylediler.Tabii ki sevindim,fakat bir sorun vardı:/.Benim dedem arıcı ve köyde bir sürü arıları var.Benim de arılara karşı inanılmaz bir KORKUM var!Fakat bunu sorun etmemeye çalıştım.2-3 saatlik bir yolculuğun ardından köye vardık.Hepimiz fazlasıyla  yorulmuştuk ve iftarımızı açıp hemen uyuduk.



İkinci gün,aslında çok sıkıcıydı.Babam ve dedem fidan dikimi yaparken biz evde patladık.Neden mi?? Çünkü Haziran ayında sabah sabah dolu yağmaya başlamıştı!! Dolu bitip biz tam dışarı çıkacakken yağmur başlamıştı bile!Üstelik,tüm bunlar yetmemiş gibi bir de yağışlardan dolayı elektrikler kesilmişti!Fakat sonra aklıma AŞIRI eğlenceli bir fikir geldi.FOTOĞRAF ÇEKMEK! Tabii ki de bunu evin içinde yapmayacaktım.Aileme dışarı çıkabileceğimizi ve fotoğraf çekip zamanı güzel geçirebileceğimizi söyledim.Bu fikri onlar da beğenmişti.Fotoğraf çekerken bir çok doğa harikasına rastladık.


Üçüncü gün ise,aslında fazla durmadan yola çıkmaya karar verdik.Ama şunu söyleyebilirim ki bu köy tatilinin en eğlenceli işi ARABA YIKAMAK olmuştu.Arabayı  yıkadıktan sonra 2 saatlik yolculuk başlamıştı:) 


       KÜÇÜK KÖY TATİLİMİZİN SONUNA GELDİK:)












Yorumlar

Popüler Yayınlar