26.6.16

Mavişehir Macerası:)

Mavişehir gerçekten çok güzel bir yer.Küçük bir tatil kasabası ve her an eğlenmeye müsait:)
Mavişehir'le geçen sene tanıştım aslında.Bizim planımız Didim'e gitmekti.Babam işleri dolayısıyla 1 hafta önce İzmir'e gitmişti.Aslında o sene tatil yapmayacaktık.Sonra babam bize sürpriz olsun istemiş ve annemle ansızın tatil planları yapmaya başlamıştı.Tabi ben ve kardeşim de çok sevinmiştik.Sonuç-ta tatil yapmayacağımızı sanıp,boş boş otururken birden tatil alışverişleri başlamıştı bile! Aslında o tatilin tek kötü yanı neydi biliyor musunuz?
Babam işi dolayısıyla Didim'e gitmişti bile!Ve bizi 2 günlük zorlu bir araba yolculuğu bekliyordu!
2 gün sonra biz tam araba yolculuğunun sonlarındayken babam aradı ve Didim'e değil,Mavişehir'e gideceğimizi söyledi.Zaten ikisi arasında 10 dakikalık yollar var.Ben biraz üzülmüştüm.Mis gibi Didim varken Mavişehir de neyin nesi ki! Ama hiç te öyle olmadı.Mavişehir gerçekten harika bir yer!
İşte size Mavişehir hakkında bilgiler!



Mavişehir gerçekten samimi insanlarla dolu bir yer.Buna bir de o sevimli turistler katılınca,tadından yenmez! Küçük bir tatil kasabası olması zaten dostluk ilişkilerini güçlendiriyor.Kim bilir belki orada bir tatil arkadaşı bile bulursunuz!  Mavişehir'de denize 1 dakikalık evler bulmak mümkün! Hem de bu evler çoğu insanlar tarafından kiraya bile veriliyor! Zaten orada 5 yıldızlı oteller aramayın bile! Benim bildiğim kadarıyla otel yok.Pansiyon bulabilirsiniz.Yani otel de bulursunuz ama aşırı lüks olacağını sanmıyorum.Denizin yakınında küçük büfeler ve lokantalar bulmanız mümkün.Hatırladı-
ğım kadarıyla Mavişehir Meydanı diye bir yer vardı.Orada daha lüks lokantalar,küçük mağazalar bulabilirsiniz.Zaten Mavişehir'in denizlerinden bahsetmiyorum bile! Mavişehir her yönüyle mükemmel!        

Editör:#melisaseyven

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder